بلیت ده هزار تومانی مترو قرار ما نبود آقای عضو شورای شهر

بلیت ده هزار تومانی مترو قرار ما نبود آقای عضو شورای شهر

پایگاه خبری گلونی؛ معین بادپا: حمل و نقل عمومی همیشه شلوغ است. در تابستان، مترو خنک است. در زمستان هم گرم. پس برای جابجایی کدام وسیله بهتر از مترو. اتوبوس هم نزدیک به همین فضاست. هرچند که شاید هنوز بسیاری از افراد که از مترو یا اتوبوس استفاده می‌کنند، مثل خود ما دلیلش مالی است. اما هرچه هست، یک حساب و کتاب سرانگشتی، نشان می‌دهد بسیاری اوقات راحت‌تر است.

فرقی ندارد تهران باشد یا شهر دیگری. اتفاقاً در تهران که هزینه‌ها بیشتر است، دعوت به استفاده از حمل و نقل عمومی، می‌تواند اثرات خوبش را سریعتر بگذارد. خدا را شاکریم مسئولان شهری و کشوری هم بر همین موضوع تاکید دارند.

در دنیا هم همین است که هرچند وقت یک‌بار می‌شنویم برخی از کشورهای توسعه یافته، برای تشویق مردم حتی بلیت مترو و اتوبوس را هم رایگان می‌کنند. اما اینجا تهران است. پس شورای شهر خودش را دارد. تصمیم گیرندگان خودش را دارد. و مدیرانش طرز تفکر خودشان را.

بلیت ده هزار تومانی مترو قرار ما نبود آقای عضو شورای شهر

به خاطر همین یکی از اعضای شورای شهر می‌گوید قیمت بلیت مترو باید ۱۰ هزار تومان باشد! می‌گوید هر‌که در تهران زندگی می‌کند باید هزینه‌اش را بپردازد.

این حرف یعنی قرار نیست هزینه زندگی کاهش داد و این موضوع اصلا اهمیتی ندارد! اینکه اینجا تهران است و همه امکانات متمرکز شده است، مشکل مردم است! مسئولان نقشی نداشتند. انگار گران بودن تهران دغدغه برخی از مسئولان نیست! آنها اگر بتوانند همین فردا هزینه‌ها را ده برابر می‌کنند. هرکس هم که نمی‌تواند برود جای دیگری زندگی کند.

اصلا این عضو شورای شهر تاکنون از مترو استفاده کرده است؟ یک عکس با مترو منتشر کند بد نیست. حقوقش چقدر است؟ اصلا می‌داند متروی ۱۰ هزار تومانی یعنی چه؟ آقای میرلوحی، این ایده بکر شما، مصرف بنزین را زیاد می‌کند یا کم؟ استفاده از خودروی شخصی را افزایش می‌دهد یا کاهش؟ آقای میرلوحی چه خبر است؟

پایان پیام

کد خبر : 109618 ساعت خبر : 8:58 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=109618
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات