رنگ مورد علاقه سحر قریشی شده یکی از سوالات مسابقه برنده باش

امروز در شبکه‌ای اجتماعی عکسی دست به دست می‌شد که نشان می‌داد یکی از سوالات مسابقه برنده باش این است که رنگ مورد علاقه سحر قریشی چیست!
پایگاه خبری گلونی؛ محسن فراهانی: یکی از کاربران توئیتر، عکسی از سوالات مسابقه برنده باش منتشر کرد که آن عکس در فضای مجازی با واکنش‌های بسیاری از سوی مخاطبان روبه‌رو شد.
در این عکس می‌بینیم که اپلیکیشن برنامه برنده باش از شرکت‌کننده پرسیده است: کدام یک از رنگ‌های زیر، رنگ مورد علاقه سحر قریشی نیست؟

گویا برای حضور در این مسابقه تلویزیونی باید نرم‌افزار آن را نصب و هر بار پس از پرداخت مبلغی به سوالات آن پاسخ داد. هر روز چهار نفری که به پرسش‌های بیشتری پاسخ داده باشند به برنامه تلویزیونی برنده باش دعوت می‌شوند و در مسابقه اصلی شرکت می‌کنند.

اما سوالات مسابقه برنده باش

آیا خود سحر قریشی می‌تواند به این سوالات پاسخ دهد؟

یعنی بین انتخاب این رنگ‌ها دودل نمی‌شود؟

برخی‌ها با دیدن این سوال گفتند این‌ها این سوال‌ها را از کجایشان درمی‌آورند؟

ما با این قضیه کاری نداریم. آن‌ها قطعاً برای مطرح کردن چنین سوالاتی برای خود دلیل‌هایی دارند.

اما سوالی که باید پاسخ داده شود این است:

این‌ها نگفتند شرکت‌کننده‌ی بینوا جواب این سوال را باید از کجایش دربیاورد؟
آیا سحر قریشی در جایی این موضوع را مطرح کرده است؟ آنجا کجاست؟ یک برنامه تلویزیونی یا اینترنتی؟

رنگ مورد علاقه سحر قریشی چیست؟

بیایید یک داستان کوتاهی را تصور کنیم.

بیایید کارآگاهی فکر کنیم. انتشار این عکس باعث می‌شود که شرکت کنندگان این مسابقه از خودشان بپرسند رنگ مورد علاقه بازیگران چیست؟

آن‌ها احتمال می‌دهند باز هم چنین سوالاتی برای آن‌ها هم مطرح شود.

پس شروع می‌کنند برای جستجوی جواب این پرسش در گوگل. با چه کلیدواژه‌هایی؟

مثلاً: «رنگ مورد علاقه سحر قریشی چیست؟»، «رنگ مورد علاقه سحر قریشی»، «رنگ مورد علاقه بازیگران» و…

خب این وسط چه کسی سود می‌کند؟ سایتی که از قبل این کلمات و عبارات را سئو کرده باشد.

آن سایت ناگهان هزاران بار دیده می‌شود. چندین پله در رنکینگ الکسا بالا می‌آید. تبلیغات بهتری گیرش می‌آید.

باز می‌تواند با سلبریتی‌ها مصاحبه کند و از همین سوالات زرد بپرسد.

خب با این فرضیه حتا انتشار آن عکس هم بی‌دلیل نیست.

شاید بگویید این حرف‌ها توهمی بیش نیست و ما خیلی سخت می‌گیریم.

اما شاید باورتان نشود که واقعاً چنین تلویزیون‌های اینترنتی که سوالات زرد می‌پرسند، وجود دارند.

چنین رقابتی برای بالا رفتن در الکسا وجود دارد.

و در پایان، امروزه در رسانه بحثی هست به اسم تبلیغات غیرمستقیم یا پنهان (نامرئی یا زیرحسی).

در این نوع تبلیغ، بدون اسم بردن از محصول مورد نظر، در مخاطب احساس نیاز به آن کالا یا خدمات ایجاد می‌شود.

مثل نیاز به دانستن رنگ مورد علاقه فلان بازیگر زن.

کالا یا خدمات چیست؟ کلیپ‌هایی که در آن با سلبریتی‌ها مصاحبه و رنگ مورد علاقه آن‌ها پرسیده شده.

نتیجه چیست؟ دیده شدن سایت مورد نظر و بالا رفتنش در رتبه‌بندی‌ها و…

پس این اتفاقات خیلی هم ساده نیستند.

پایان پیام.

کد خبر : 109771 ساعت خبر : 2:58 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=109771
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات