سخنان علی دایی را فصل الخطاب قرار دهید که تیم ملی از همه چیز مهم‌تر است

سخنان علی دایی را فصل الخطاب قرار دهید که تیم ملی از همه چیز مهم‌تر است

به گزارش پایگاه خبری گلونی، علی دایی هر بار ثابت می‌کند که لقب شهریاری برازنده اوست. او یک چهره و سلبریتی خاص است. اگر برای محسن چاووشی هشتگ صدای خاص را به‌کار می‌برم، برای علی دایی هم می‌توان لقب آقای خاص را به‌کار برد. او در گفت‌وگو با تی‌وی پلاس درباره کی‌روش و تیم ملی صحبت کرده است. صحبت‌های او سخنان یک انسان وطن‌پرست و مردم‌دوست است.

 

سخنان علی دایی

علی دایی به خوبی می‌داند که آنهایی که این روزها علیه کی‌روش کار می‌کنند، علیه مردم و وطنشان کار می‌کنند. او خود را وارد این بازی دو سر باخت نمی‌کند و مانند مردم معمولی ایران خود را طرفدار تیم ملی می‌داند و به درستی اشاره می‌کند؛ چون چشم به جایگاه کی‌روش ندوخته است، دلیل ندارد ضد او کار کند.

البته ما می‌دانیم که علی دایی چشم به آن جایگاه ندوخته است و ضرورتی ندارد که این جمله را بگوید، اما در واقع او دارد به طعنه این نکته را بیان می‌کند که آن‌ها که به کی‌روش اعتراض می‌کنند، چشم به جایگاه کی‌روش و یا پست‌های مدیریتی‌ای دارند که لابد کی‌روش دست آن‌ها را از آن کوتاه کرده است.

فصل الخطاب بودن سخنان علی دایی

علی دایی یک سرمایه ملی برای کشور ایران است. او در برهه‌های حساس خودش را ثابت می‌کند و به مردم نشان می‌دهد هنوز همان جوان سختکوش اردبیلی است که هرچه دارد را با تلاش خود به‌دست آورده است. امثال علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا می‌توانند در فوتبال ایران مایه امیدواری باشند. وقتی آن‌ها حرفی می‌زنند و سخنی می‌گویند، حرفشان در ورزش فوتبال می‌تواند فصل‌الخطاب باشد. امیدواریم آن‌ها که باور ندارند چه بازی حیرت‌انگیزی علیه کی‌روش به راه افتاده است، حرف‌های علی دایی را بشنوند و از او قبول کنند که تیم ملی از همه چیز مهم‌تر است، از همه بازی‌های پشت پرده.

پایان پیام

کد خبر : 112260 ساعت خبر : 4:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=112260
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات