نمایش پیله به کارگردانی مهتاب عسکری در سالن استاد شکیبایی به روی صحنه رفت

نمایش پیله به نویسندگی و کارگردانی مهتاب عسکری و تهیه‌کنندگی محمد‌رضا یزدانی از ١٨ دی ماه ساعت ١٩ در سالن استاد شکیبایی به روی صحنه رفته است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تئاتر یکی از هنرهای هفتگانه است. کسانی که دربارهٔ بوجود آمدن تئاتر جستجو کرده‌اند، می‌گویند سر چشمه آن از آیین‌هاست.

آیین به مراسم مذهبی و اجتماعی می‌گویند. مثل مراسم عروسی در ایران و مراسم رقص‌های مخصوص در کشورهای دیگر.

انسان همیشه دوست داشته‌ است به اتفاقاتی که خارج از اراده و میل اوست تسلط داشته باشد و این ویژگی اصلی تئاتر است.

تئاتر در مقایسه با هنرهای دیگر امکانات زیادی دارد، چرا که از هنرهای دیگر مثل نقاشی، ادبیات، معماری، موسیقی و … در آن استفاده می‌شود.

کلمه تئاتر (theater) در اصل از کلمه تآترون (theater on) است که قسمت اول آن تیه (thea) تماشاگران یا محله تماشا است.

این مقدمه‌چینی‌ها را کردیم که بگوییم، نمایش پیله به نویسندگی و کارگردانی مهتاب عسکری و تهیه کنندگی محمد رضا یزدانی از ١٨ دی ماه ساعت ١٩ در سالن استاد شکیبایی به روی صحنه رفته است.

صحنه‌ای از نمایش پیله
صحنه‌ای از نمایش پیله

فرهاد گودرزی، علی‌اکبر نیک خو، مهتاب عسکری، هامون قربانی، موژان حاصلی پژوه، امیرحسین حسینی به عنوان بازیگر در نمایش پیله نقش آفرینی می‌کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان از سید علی تدین دراماتورژ، مریم امین زاده دستیار کارگردان، زینب پوریعقوب مدیر و منشی صحنه، رعنا رحمانی مدیر صحنه و لباس، حمید طاهری طراح تیزر، مریم اسفندیاری گریم، فاطمه اصغری عکاس، آرین آریا روابط عمومی، مهشید سلیمی نبی میکس و ادیت و سهیلا انصاری مشاور رسانه نام برد.

نمایش پیله تصویری واقعی از چالش تفکرات انقلابی جوان‌های سال ۵۷ و تاثیرات آن را بر جامعه، خانواده و شکل‌گیری شخصیت ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به صورت حضوری تا پایان دی ماه به آدرس میدان ولیعصر بلوار کشاورز کوچه کبکانیان پلاک ١٢ سالن استاد شکیبایی مراجعه نمایند.

پایان پیام

کد خبر : 111755 ساعت خبر : 3:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=111755
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات