تعطیلی مغازه برای سیمرغی که حق را به حق دار نرساند این روزها خبرساز شده است

تعطیلی مغازه برای سیمرغی که حق را به حق دار نرساند!

سیمرغ واقعی دست چه کسی است؟

پایگاه خبری گلونی؛ زهرا بزرگی: طی چند روز اخیر مغازه داری، که به قول خودش حق نوید محمد زاده سعید روستایی و پیمان معادی خورده شده بود، مغازه اش را به نشانه اعتراض تعطیل کرد.

تعطیلی مغازه برای سیمرغی که حق را به حق دار نرساند

در ابتدا این قضیه یاد اور تمثیلی است که می گوید: حرف حق حتی اگر روی دیوار طویله نوشته شود، در همه جا انتشار خواهد یافت.

البته به حق یا ناحق بودن این حرف کاری نداریم!

در کل همیشه اینطور است که برنده شدن ها و نشدن ها، یک عده مخالف و یک عده موافق را به همراه دارد. اما بعضی اوقات تعلق نگرفتن جوایزی از جمله سیمرغ بلورین به بعضی از افراد، آن قدر خاص میشود که هموطنانمان از فضای مجازی گرفته تا فضای واقعی به شکل های متفاوت عکس العمل نشان میدهند.

البته بگم مغازه ای که با حق خوری بسته شود باید تا ابد بسته بماند!

سیمرغ قصه ما، مقصدش همیشه به قله قاف بود ولی گویا این روزها به جای فتح قله گاهی سقوط میکند یا به لب پرتگاه میرسد و یا حتی به تپه سر راه هم راضی میشود.

که به دنبال همین موضوع کسی آمد و پیدا شد، خواست با این حرکتش بفهماند درست است که میگویند کی حق را داده و کی حق را گرفته؟ اما نخواست به جمع کبک های سر به زیر برفها بپیوندد!

در کل هر چی شده وهرچی بوده می توان ازاین مغازه داربه عنوان بهترین هوادار! یاد کرد و یک جوجه سیمرغ بلورین را نیز به آن اهدا کرد.

البته مواظب پیامد های این هواداری ها و طرفداری های به این شکل باشیم که یک وقت خدایی نکرده با تعطیلی کل شهر رو به رو نشویم!

دراخر جهت مواجه نشدن با این حرکت ها میتوانیم زین پس به جای دریافت سیمرغ، ققنوس اهدا کنیم! شاید اینگونه بهتر باشد چون این پرنده میتوانست با اتش زدن خودش به همه حواشی ها از جمله دریافت کننده های ان پایانی زیبا دهد.

کد خبر : 114789 ساعت خبر : 5:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=114789
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات