در این مملکت چه کسانی کارشان را درست انجام می‌دهند؟ قطعا و حتما مسئولان

در این مملکت چه کسانی کارشان را درست انجام می‌دهند؟ قطعا و حتما مسئولان

به گزارش پایگاه خبری گلونی عبدالله مقدمی در هفته نامه آتیه نو شماره ۱۹۱ نوشت: اگر از من یکی بپرسند که در این مملکت چه کسانی کارشان را درست انجام می‌دهند؛ بی‌بروبرگرد می‌گویم «برخی از مسئولان».

شما خودتان ملاحظه بفرمایید فقط و فقط برای اینکه آب توی دل مردم خوب و نجیب و غیورمان تکان نخورد، بندگان خدا هلک و هلک راه افتاده‌اند تا آن سر دنیا که چه بیاورند؟ گوسفند بیاورند!

یعنی فقط برای اینکه من و شما بساط آبگوشت دورهمی‌ ظهر جمعه‌مان به‌هم نریزد، مجبور شده‌اند بروند تا رومانی.

تازه این دلسوزان واقعی، حتی دل‌شان نیامده گوشت یخ‌زده یا حتی چند روزه به خورد ملت بدهند. لابد با خودشان گفته‌اند: «گوشت تازه یک چیز دیگه است. دیزی فقط با گوشت تازه، آن هم با دنبه فراوان.»

خلاصه که پشت‌فرمان هواپیما پریده‌اند و به مردم نجیب گفته‌اند: «تا شما نخود و لوبیا را توی زودپز بریزید، ما گوشت گوسفندی تازه را رسانده‌ایم.»

استارت را زده‌اند و بنا به قولی دو هزار و بنا به قول دیگری ۱۰۷۲راس گوسفند خوش‌دنبهء خوش‌گوشت ِخوشمزه را وارد کشور کرده‌اند.

البته در این میان سیاه‌نماهایی هم پیدا شده‌اند و آن وسط گیر داده‌اند که آن نهصد و خرده‌ای گوسفند کجا رفتند؟»

اصلاً انگار نه انگار که محمولهء مذکور گوسفند بوده، دکتر که نبوده است. لابد وسط‌های راه سرشان را انداخته‌اند و از هواپیما پریده اند پایین.

تازه شانس آوردیم که مسافران هواپیما گوسفند بودند، اگر گاو بودند چه؟

یعنی این موجودات تا همین چند وقت پیش آرزو داشتند جلو وانت بنشینند اما امروز که با هواپیما جابه‌جا می‌شوند، باز هم ناشکری می‌کنند و در طرفه‌العینی فرار می‌کنند.

بگذریم. حالا گله گی ‌ما از گوسفند خارجی زبان‌نفهم بجا، از گوسفندهای زبان‌بسته خودمان هم شکایت داریم.

هیچ به فکر ما نیستند. یعنی به‌محض اینکه یک پیشنهاد خوب خارجی دریافت می‌کنند همه حق آب‌نمک چوپان‌شان را فراموش می‌کنند و با یک دلال نامرد گروه‌گروه به اندازه صدهزار تا هواپیما از مرز زمینی فرار می‌کنند.

لابد دلال به شان می‌گوید خارج، علف خوب دارد یا اینکه آنجا پراید پنج میلیون تومان است!

پایان پیام

کد خبر : 115003 ساعت خبر : 11:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=115003
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات