علی مصفا در پردیس سینمایی چارسو در مورد فیلم سینمایی یلدا چه حرف‌هایی زد؟

علی مصفا در پردیس سینمایی چارسو در مورد فیلم یلدا چه حرف‌هایی زد؟

علی مصفا در اولین سانس نمایش فیلم‌ها در روز پنج شنبه ۱۱ بهمن در پردیس سینمایی چارسو به پخش فیلم سینمایی یلدا به کارگردانی مسعود بخشی حضور داشت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، علی مصفا تهیه کننده این فیلم پیش از آغاز نمایش آن در سخنانی گفت: «کارگردان فیلم‌مان در سفر هستند و ایران نیستند اما شنبه می‌رسند. امیدوارم از تماشای فیلم لذت ببرید.»

او در ادامه با دعوت از بازیگران فیلمش از آنها خواست تا با مخاطبان سخن بگویند.

صدف عسگری دیگر بازیگر این فیلم هم در سخنانی گفت: «من فیلم «یلدا» را خیلی دوست دارم، امیدوارم که شما هم خیلی دوستش داشته باشید چون این فیلم واقعا اثری درست و اصولی است.»

مصفا نیز در ادامه با اشاره به سفر کارگردان فیلم بیان کرد: «آقای بخشی در برلین و مشغول امور فنی و سینمایی فیلم هستند . با توجه به مراحلی که انجام شده ایشان توانستند نسخه‌ای از فیلم را به ما برسانند و خودشان هم شنبه به ایران باز می‌گردند و در جلسه مطبوعاتی فیلم حضور خواهند داشت.»

مصفا در پاسخ به سوال مدیر جلسه درباره اهمیت قصه و فیلمنامه برای او و اینکه چرا تهیه کنندگی این فیلم را پذیرفته گفت: «البته همیشه می گویند بهتر است راجع به فیلم صحبت شود چون ممکن است قضاوت و پیش داوری به وجود بیاید اما تم اصلی فیلم بخشش است. اما می توانم بگویم آقای بخشی برای ساخت این فیلم سختی و زحمت زیادی کشید. ایشان بعد از ماجرایی که برای فلیم قبلی اش داشت برایش خیلی مهم بود که فیلم سینمایی یلدا در جشنوره نمایش داده شود و ما از جشنواره و مسئولانش خیلی منون هستیم که اجازه دادند این فیلم در جشنواره باشد.»

او اضافه کرد: «فکر می‌کنم آقای بخشی ۵ سال به دنبال این بود که بتواند این فیلم را بسازد و سرمایه آن را فراهم کند، تهیه کننده مشترک فرانسوی پیدا شد و مقدمات کار نیز فراهم شد. فیلمبرداری فیلم یک ماه طول کشید و بخشی از عوامل فیلم مثل فیلمبردار، تدوینگر و نورپرداز فرانسوی هستند و این اثر هم ویژگی های یک اثر تولید مشترک را دارد. همیشه صحبت از این است که چقدر خوب است که ما تولیدات مشترک داشته باشیم و ما نیز امیدواریم این فیلم به عنوان یک فیلم تولید مشترک آغاز این راه باشد. البته که در این شرایط صحبت از تولید مشترک شاید فانتزی به نظر برسد اما امیدوارم شرایط اینگونه نماند.»

کد خبر : 113287 ساعت خبر : 2:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=113287
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات