قطع راه ارتباطی صد و چهل روستای الیگودرز به دلیل بارش‌های اخیر استان لرستان

قطع راه ارتباطی صد و چهل روستای الیگودرز به دلیل بارش‌های اخیر استان لرستان

مدیرکل مدیریت بحران لرستان از قطع راه ارتباطی ۱۴۰ روستای الیگودرز بر اثر بارش برف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی؛ غلام‌رضا آقامیرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: با توجه به بارش‌های اخیر استان خوشبختانه تا به حال خسارت‌ جانی نداشته ‎ ایم.

وی اضافه کرد: هم اکنون با عنایت به پیش‌بینی‌های هواشناسی و تشکیل ستاد بحران تمامی دستگاه‌های امدادی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

قطع راه ارتباطی صد و چهل روستای الیگودرز به دلیل بارش‌های اخیر استان لرستان

آقامیرزایی بیان کرد: لرستان بعد از استان‌های گیلان، ایلام و کهگیلویه و بویر احمد، چهارمین استان پربارش امسال بوده است که به تبع باید انتظار سیل و آبگرفتگی را داشت.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه شهرستان پلدختر در پایین دست قرار دارد و اکثر آب‌های خروجی از آن می‌گذرد، افزود: در همین راستا بیشترین میزان سیلاب را در این شهرستان و رودخانه کشکان داریم.

وی گفت: در استان همگی پیگیر هستیم تا طی سنوات آینده این معضل را نداشته باشیم.

آقامیرزایی از مسدود شدن محور خرم‌آباد به پلدختر در کیلومتر ۴۵ روستای چم‌ حیدر خبر داد و گفت: قرار است تا بعدازظهر امروز این جاده بازگشایی شود.

این مسئول با بیان اینکه در اولین بارش نزدیک به ۲۰ روستا خسارت دیدند، ادامه داد: هم اکنون پل ناصروند به علت حجم زیاد آب تخریب شد که ستاد بحران در حال بررسی تمامی پل‌ها و ابنیه‌ای است که آسیب دیده‌اند و کوتاهی از جانب هر کسی باشد با آن برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه در الیگودرز بارش برف را داشته‌ایم، ادامه داد: متأسفانه راه ارتباطی ۱۴۰ روستا به مرکز این شهرستان مسدود شده است.

این بود خبری با عنوان قطع راه ارتباطی صد و چهل روستای الیگودرز به دلیل بارش‌های اخیر استان لرستان.

پایان پیام

کد خبر : 113055 ساعت خبر : 9:43 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=113055
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات