بدهکاران مالیاتی چه کسانی هستند؟ با مصوبه جدید مجلس شاید شما هم یکی از آن‌ها باشید

بدهکاران مالیاتی چه کسانی هستند؟ با مصوبه جدید مجلس شاید شما هم یکی از آن‌ها باشید

پایگاه خبری گلونی، آراز صالحیاینکه نمایندگان عزیز و فهیم و دلسوز مجلس در خانه ملت به چنین مصوبه‌ای رای داده‌اند جای بسی خرسندی و خوشحالی و تبریک و شادباش دارد. یعنی می‌دانید؟

آدم دلگرم می‌شود. هیچ هم که نداشته باشد جای دلگرمی است.

در میانه این کارزار که از هر کرانه تیری به سوی کارگران و کارمندان و مستعمری بگیران روانه است حتی نیت اینکه مصوبه‌ای تصویب کنند کز آن میانه یکی از این تیرها هم به تن رنجورشان کارگر نشود باعث دلگرمی و قوت قلب است.

همه می‌دانیم که نیتشان خیر بوده. دستشان درد نکند.

اما با یک حساب سرانگشتی که دو میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان را یک طرف بگذاریم و هزینه‌های یومیه مثل کرایه منزل و هزینه‌های ایاب و ذهاب و هزینه های خوراک و پوشاک و دارو و درمان و چه و چه را که مقابلش لیست کنیم خواهیم دید که از دو میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان که سقف مبلغ معافیت مالیاتی هم هست اگر چیزی باقی بماند بدهی است.

یعنی در عمل از دو میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان چیزی نمی‌ماند که بشود مالیاتش را هم داد.

البته با یک حساب سرانگشتی دیگر می‌توانیم بگوییم نمایندگان عزیزو فهیم و دلسوز ملت در این مصوبه حتی به نفع دولت هم عمل کرده‌اند.

می‌پرسید چطوری!؟ الان برایتان توضیح می‌دهم.

بدهکاران مالیاتی و مصوبه جدید مجلس

با فرض بر اینکه حقوق‌های زیر دو میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان معاف از مالیات نشود و با در نظر گرفتن اینکه بی شک دو میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان باقیمانده ایی برای پرداخت مالیات نخواهد داشت و به این ترتیب این افراد جزو بدهکاران مالیاتی به حساب می‌آیند و با علم بر اینکه بدهکار مالیاتی مشمول تنبیهات قانونی است که شامل زندان می‌شود و با احتساب هزینه‌های روزانه تنبیه هر یک نفر در زندان و ضرب کردن این مبلغ در تعداد افرادی که زیر دو میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان حقوق ماهیانه دریافت می‌کنند و باز با ضرب کردن این مبلغ در تعداد روزهایی که لازم است بدهکاران مالیاتی در زندان نگهداری شوند که متنبه شوند درمیابیم که با تصویب این مصوبه جدید مجلس و فهیم و دلسوز ملت در مجلس در حقیقت با یک تیر دو نشان زده‌اند.

پایان پیام

کد خبر : 115044 ساعت خبر : 1:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=115044
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات