ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم چون قیمت گوشت بالاخره متعادل می‌شود

ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم چون قیمت گوشت بالاخره متعادل می‌شود

پایگاه خبری گلونی مهرداد حسین‌زاده: وزیر صنایع: قیمت گوشت تا دو هفته دیگر متعادل می‌شود.

دو هفته دیگر هم که می‌خورد به چهارشنبه‌سوری و خب خطرناک است که قیمت متعادل شود.

بعدش هم که ادارات تق و لق است و دیگر کسی نیست که بخواهد قیمت را متعادل کند.

 تا چشم به هم بزنید توپ سال نو را هم درمی‌کنند و تعطیلات شروع می‌شود و همه می‌روند توی فاز عید دیدنی و ماچ و بوسه و عیدی دادن و گرفتن و اصلاً آن موقع اگر بخواهند هم نمی‌شود که قیمت را متعادل کنند.

همین قضیه تا سیزده به در ادامه دارد و متعادل کردن قیمت به تأخیر می‌افتد.

سیزده به در که تمام شد و همه برگشتند به ادارات، باید بروند اتاق به اتاق و همکار به همکار سال نو را به هم تبریک بگویند و سال خوشی برای هم آرزو کنند و همین‌طوری فروردین را تمام می‌کنند.

بعدش هم که دیگر توی اردیبهشت هوا بهاری است و خواب خیلی می‌چسبد مخصوصاً روی صندلی چرخان توی اداره، آن‌هم بعد از ناهاری که همراهش دوغ خورده شود. خب معلوم است متعادل کردن قیمت توی اردیبهشت هم اتفاق نمی‌افتد.

اوایل خرداد کم‌کم یادشان می‌آید که باید یک کاری می‌کردند اما هرچه فکر می‌کنند یادشان نمی‌آید چه‌کاری.

یک هفته همین‌طوری با فکر می‌گذرد تا به نیمه خرداد نزدیک می‌شویم. ذهنشان جرقه می‌زند و به خاطر می‌آورند که باید قیمت گوشت را متعادل می‌کردند.

 سریع یک بخش‌نامه صادر می‌کنند که قیمت گوشت را متعادل کنید. بعدش هم که می‌خورد به تعطیلی خب کجای دنیا دیده‌اید توی تعطیلی، قیمت گوشت متعادل شود؟

بعد از اتمام تعطیلی، قیمت گوشت کیلویی ۱۳۵۰ تومان ارزان می‌شود. دوباره مصاحبه می‌کنند و اعلام می‌کنند که به وعده‌شان عمل شده و قیمت گوشت متعادل شده است.

کاربران در شبکه‌های اجتماعی از این خبر خوشحال می‌شوند و توئیت «ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم» با هشتگ «قیمت گوشت» حدود ۷ هزار بار فیو می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 115651 ساعت خبر : 9:40 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=115651
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات