موسیقی فیلم سنتوری ۲ به کارگردانی داریوش مهرجویی و خوانندگی اسفندیار واحد

موسیقی فیلم سنتوری ۲ به کارگردانی داریوش مهرجویی و خوانندگی اسفندیار واحد

سنتوری مرد پاییزی، از چاوشی تا ماکان بند. سنتوری یا همان علی سنتوری فیلمی به کارگردان داریوش مهرجویی ار کارگردانان مؤلف سینمای ایران است که در سال ۱۳۸۵ ساخته شد.

پایگاه خبری گلونی، میثم کریمی: سنتوری فیلمی بود با نگاه نقادانه به سقوط یک هنرمند در جامعه که توسط وزارت ارشاد اسلامی توقیف شد و نتوانست اکران شود.

این فیلم در بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند.

پس از اتفاقاتی که برای سنتوری افتاد یعنی از توقیف آن تا انتشار نسخه قاچاق سی دی آن و  مرگ نابهنگام تهیه‌کننده فیلم بالاخره این فیلم مجوز اکران وید‌ئویی را گرفت اما به قول داریوش مهرجویی سنتوری قیمه‌قیمه شد و سوخت.

سنتوری سرآغاز درخشش بهرام رادان و گلشیفته فراهانی و محسن چاوشی خواننده این فیلم بود اما خود فیلم بخت خوبی نشد و اسیر حاشیه و اتفاقات عجیب شد.

موسیقی فیلم سنتوری ۲

بخشی از موسیقی فیلم سنتوری ۲ به کارگردانی داریوش مهرجویی با صدای اسفندیار واحد و سنتورنوازی مهدی مرتضایی و اهنگسازی پویان یاوری.

خواننده اصلی موسیقی فیلم سنتوری ۲ هنوز مشخص نیست.

سنتوری؛ مرد پاییزی

در سال ۱۳۹۳ داریوش مهرجویی خبر از ساخت فیلم سنتوری؛ مرد پاییزی را داد.

در ابتدا نام محسن چاوشی و بهرام رادان به عنوان خواننده و بازیگر این فیلم مطرح شد.

اما پس از مطرح شدن این اسامی بهرام رادان سفر را بهانه کرد و از حضور در این پروژه انصراف داد.

سپس محسن چاوشی با انشار پستی در اینستاگرام به سنتوری مرد پاییزی نه گفت.

بعد از اضافه شدن محمدرضا شریفی‌نیا به عنوان مجری طرح به پروژه  سنتوری مرد پاییزی، شریفی‌نیا در یک مصاحبه‌ از حضور قطعی محسن چاوشی در پروژه و موسیقی فیلم سنتوری ۲ خبر داد.

اما این مصاحبه باعث عصبانیت محسن چاوشی شد و او با قاطعیت از انصراف خود در سنتوری خبر داد و انتقاداتی را علیه محمدرضا شریفی‌نیا مطرح کرد تا پرونده  حضور محسن چاوشی در این پروژه به طور کامل بسته شود.

محسن چاوشی
محسن چاوشی

بهرام رادان

بعد از این اتفاقات از باز هم محمدرضا شریفی‌نیا از حضور بهرام رادان و راضی شدنش به ایفای نقش در سنتوری دو در برنامه هفت خبر داد که بعد از این اظهار نظر بهرام رادان متن زیر را در صفحه خود منتشر کرد:

«سلام آقاى مهرجویى عزیز، روزگارتان خوش، نمی‌دانم در جریان هستید یا نه، اما صحبت از ساخت «سنتورى ٢» ترجیع‌بند گفتگوهاى برخى دوستان شده و هراز چندگاهى «منِ على سنتورىِ از همه جا بی‌خبر» مورد هجوم سوال واقع می‌شوم. اما همان‌طور كه دو سال پیش كتبا خدمت شما اعلام كردم، با كمال احترام به حضرتعالى در این پروژه نخواهم بود. نیك می‌دانید كه این انصراف «نه از غم نان است و نه از غم نام»

با این اتفاقات بحث حضور بهرام رادان نیز به طور کامل بسته شد.

بهرام رادان
بهرام رادان

اسامی مطرح شده برای بازی در سنتوری مرد پاییزی

سپس نوبت به حامد بهداد رسید تا از او به عنوان بازیگر اصلی سنتوری ۲ نام برده شود که البته هرازچندگاهی با تکذیب و تایید  عوامل فیلم از مهرجویی گرفته تا شریفی‌نیا مواجه می‌شویم.

در یکی دوسال اخیر نام‌های زیادی برای سنتوری ۲ مطرح شد. یاس (خواننده رپ)، بنیامین، امیرعباس گلاب، فریمن، حمید فریزند، یاسر بی‌نام از دیگر اسامی مطرح شده در سال های گذشته برای حضور در این فیلم بودند که در مقاطعی خبر ساز شدند.

اما آخرین خبر از بازیگر این فیلم حضور امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند یا محسن ابراهیم زاده در این فیلم است که تعجب همگان را برانگیخت.

حضور داریوش مهرجویی و محمد رضا شریفی‌نیا در کنسرت این دو خواننده نیز باعث شد تا رسانه‌ها به شایعه حضور یکی از این دو خواننده  در این فیلم دامن بزنند.

آخرین اظهار نظر مهرجویی

اما آخرین اظهار نظر داریوش مهرجویی تا به این لحظه درباره سنتوری و صحبت‌هایی که درباره ساخت فیلمی تحت عنوان «مونا» توسط ایشان به گوش می‌رسد این است که:

تمام این اخبار شایعه و بازی رسانه‌هاست. من با هیچ رسانه‌ای درباره فیلم‌هایم صحبت نکرده‌ام.

مهرجویی در انتها گفت: هنوز هیچ کاری را آغاز نکردم و فقط مشغول بررسی هستم.

درباره هر ۲ پروژه باید بگویم حضور هیچ بازیگری قطعی نشده است و اگر به صورت جدی کارها آغاز شود، خودم به صورت رسمی اعلام خواهم کرد.

به هرحال امیدواریم که سنتوری؛ مرد پاییزی با انتخاب‌های اشتباه قیمه قیمه نشود.

ما همچنان منتظر ساخت یک فیلم زیبا از کارگردان مؤلف سینمای ایران هستیم.

پایان پیام

کد خبر : 117447 ساعت خبر : 11:21 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=117447
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات