اعضای انجمن دانش آموختگان خرم‌ آباد نیز به کمک سیل‌زدگان آمدند

اعضای انجمن دانش آموختگان خرم‌ آباد نیز به کمک سیل‌زدگان آمدند

سیل مهروزی مردم خرم آباد ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری گلونی با پایان یافتن موج شدید بارشی که طی روزهای گذشته بخش های وسیعی از کشورمان را درگیر خود کرده بود و فروکش کردن سیلاب‌های ناشی از آن، کار امداد رسانی به شهروندان آسیب دیده آغاز شد.

در این میان اعضای انجمن دانش آموختگان خرم آباد نیز دوشادوش سایر سازمان‌های امدادرسان به یاری عزیزان آسیب دیده از سیل شتافته و تمام توان خود را برای امدادرسانی و پاکسازی مناطق آسیب دیده به کار گرفتند.

در روز نخست و در پاسخ به فراخوان‌های مردمی صورت گرفته، اعضای انجمن دانش آموختگان با حضور درمناطق ساحلی رودخانه گِلال (خرم رود) که حجم بالایی از گل و لای را در خود جای داده بود، پاکسازی منازل و معابرشهری را در دستور کار خود قرار دادند.

اعضای انجمن دانش آموختگان خرم آباد
اعضای انجمن دانش آموختگان خرم آباد

آن‌ها با همکاری صاحبین منازل و گروه‌های داوطلب، بخش عمده‌ای ازفرآیند پاکسازی و تنظیف ساختمان‌های درگیر سیل را به انجام رساندند.

همچنین با توجه به بازگشایی برخی مسیرهای منتهی به شهرهای سیل زده استان و لزوم تسریع در ارسال کمک‌های امدادی، روز دوم فعالیت انجمن دانش آموختگان به جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی  به این مناطق اختصاص یافت.

پاکسازی منازل
پاکسازی منازل

اعضای انجمن دانش آموختگان خرم‌ آباد نیز به کمک سیل‌زدگان آمدند

اعضای انجمن با حضور در ساختمان پژوهش سرای دانش آموزی رفیع، همراه با داوطلبین جمعیت امام علی (ع) و سایر گروه‌های مردمی در کار تفکیک، بسته‌بندی و ارسال کمک‌های هموطنان مشارکت نموده و صحنه‌های زیبایی از نوع‌دوستی و مهربانی را رقم زدند.

پاکسازی منازل
پاکسازی منازل

گفتنی است طی روزهای اخیر شاهد اطلاعیه و اعلامیه‌هایی از سوی مردم، کسبه و فعالان اقتصادی در خصوص انجام خدمات مختلف نظیر شست‌وشوی فرش، تعمیر وسایل و … به صورت رایگان، در فضای مجازی و گروه‌های شناخته شده اجتماعی هستیم.

 امید می‌رود این اقدامات تا بازگشت آرامش و از سرگیری زندگی عادی هم‌استانی‌های آسیب دیده تداوم داشته باشد.

پایان پیام

کد خبر : 118605 ساعت خبر : 7:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=118605
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات