مکالمه رایگان اپراتور رایتل در ۴ استان سیل‌زده کشور برقرار خواهد شد

مکالمه رایگان اپراتور رایتل در ۴ استان سیل‌زده کشور

شرکت خدمات ارتباطی رایتل اعلام کرد، مکالمه درون و برون شبکه مشترکین این اپراتور در مناطق سیل‌زده چهار استان لرستان، ایلام، خوزستان و گلستان رایگان است.

مکالمه رایگان اپراتور رایتل

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از ایسنا، روابط عمومی رایتل اعلام کرد، در پی وقوع سیل و آب‌گرفتگی در مناطق وسیعی از استان‌های شمالی، غرب و جنوب غربی کشور، مکالمهرایتلی‌ها در این مناطق رایگان است.بر اساس این گزارش، جهت رفاه حال شهروندان و در راستای کمک رسانی هرچه بهتر مناطق سیل زده، مکالمه رایتلی ها در شهرها و روستاهای اطراف پلدختر، درود، کوه‌دشت، رومشکان و معمولان در استان لرستان، شهرهای دهلران، مهران، ملکشاهی، دره شهر، آبدانان، سیروان،چرداول و ایوان در استان ایلام، شهر اهواز در استان خوزستان و شهرهای آق قلا، گنبدکاووس، بندر ترکمن، سیمین شهر، آزاد شهر و گمیشان استان گلستان از روز سه شنبه ۱۳ فروردین تا پایان هفته جاری (جمعه ۱۶ فروردین ماه) رایگان است.

 

بدین صورت مشترکان می‌توانند بدون اعتبار ریالی و یا بسته مکالمه، به صورت کاملاً رایگان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.با تلاش تیم فنی و شبکه شرکت رایتل و حضور در مناطق سیل زده وضعیت شبکه این اپراتور در وضعیت پایدار قرار دارد.

مکالمه رایگان اپراتور رایتل

ارسال بیش از ۳ میلیون پیامک هشدار و اطلاع رسانی شرایط بحرانی در سرتاسر کشور تاکنون و با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کشور و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی از دیگر اقدامات رایتل در راستای کمک به امر امدادرسانی و در راستای مسؤولیت اجتماعی این اپراتور بوده است.

 

شرکت خدمات ارتباطی رایتل وابسته به سازمان تأمین اجتماعی، سومین اپراتور سراسری تلفن همراه است که سیم کارت‌های نسل سوم و چهارم شبکه تلفن همراه را با نام تجاری رایتل (به انگلیسی: RighTel) ارائه می‌کند. رایتل از دو کلمه رای به معنای «خرد، هوش، فکر و اندیشه» و تل (tel) تشکیل شده‌ است.

پایان پیام

کد خبر : 118514 ساعت خبر : 2:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=118514
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات