نمایشگاه عکس با موضوع سیل در تهران برگزار می‌شود

نمایشگاه عکس با موضوع سیل در تهران برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گلونی

تشکل مردم نهاد جمعیت حامیان با همکاری و مشارکت پایگاه خبری گلونی با توجه به وقوع اتفاقات آغازین سال و درگیرشدن استان های مختلف کشور با سیل و آب گرفتگی شدید که قلب‌هایمان را سراسر از غم و اندوه نمود و ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیز در نظر دارد در جهت انعکاس و اطلاع‌رسانی ابعاد گسترده این موضوع نمایشگاه عکس در طی ایام برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست برگزار نماید.

تا شاید بتواند ذره‌ای از درد و رنج و مشکلات مردم سیل‌زده استان‌های لرستان، گلستان و خوزستان را که درگیر این بلای طبیعی بودند از دریچه دوربین‌هایی که شاهد این صحنه‌ها بودند به نمایش گذارد.

نمایشگاه عکس با موضوع سیل در تهران برگزار می‌شود

لذا از همه عزیزان و دوستانی که از این واقعه عکس و تصویری دارند دعوت بعمل می‌آید، تا آثار خود را نهایتا تا روز جمعه ۲۳ فروردین ۹۸ به آدرس واتساپ ذیل ارسال نمایند.
?۰۹۱۹۱۲۳۴۲۱۲

بدیهی است، عکس‌های برگزیده با نام عکاس اثر، در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست (۲۴ لغایت ۲۷ فروردین) به نمایش گذاشته می‌شود.

ویژگی های عکس های ارسالی:

عکس‌هایی که برای نمایشگاه عکس  ارسال می‌کنید دارای ویژگی‌های زیر باشند:

موضوع عکس مرتبط با سیل های اخیر باشد.

کیفیت عکس قابل چاپ و در وضوح بالا باشد.

عکس بصورت افقی باشد.

به امید داشتن سرزمینی پایدار و با آروزی این‌که دیگر هیچ نقطه‌ای از سرزمین زیبای‌مان گرفتار بلایای طبیعی و حوادث ناگوار نشود.

کشورمان همیشه پر از سرسبزی و آبادی باشد و مردمانش از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب در آرامش زندگی کنند.

لرستان دوباره سرپا، گلستان سرسبز و خوزستان آباد شود.

با سپاس از همراهی عزیزان، کمیته اجتماعی فرهنگی هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست/ ۲۴ تا ۲۷ فروردین‌ماه هزارو سیصد و نود و هشت

پایان پیام

کد خبر : 118914 ساعت خبر : 5:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=118914
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات