استقلال باز هم ناکام بود؛ فرهاد هم نتوانست طعم شیرین صعود را برای استقلال به ارمغان بیاورد

استقلال باز هم ناکام بود؛ فرهاد هم نتوانست طعم شیرین صعود را برای استقلال به ارمغان بیاورد

پایگاه خبری گلونی میثم کریمی: تیم فوتبال استقلال تهران در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران میزبان الدحیل بود که نتیجه‌ای بهتر از تساوی نگرفت.

استقلال که در هفته گذشته توانسته بود الهلال عربستان را با تمام ستارگان خود شکست دهد امید زیادی داشت تا با برد برابر الدحیل امیدهای خود را برای کسب جواز صعود به مرحله بعد زنده نگه دارد.

استقلالی‌ها که حمایت ۳۷ هزار تماشاگر را داشتند ابتدا بازی را تهاجمی آغاز کردند.

در دقایق ابتدایی، استقلال برتری خود را به الدحیل دیکته کرد و حتی اگر خوش شانس بود می‌توانست در دقیقه ۱۲ با ضربه ایستگاهی پاتوسی به گل برسد اما با بدشانسی توپ پاتوسی به تیرک عمودی دروازه تیم قطری برخورد کرد.

استقلال باز هم ناکام بود

بعد از ضریه پاتوسی بازی تقریبا پایاپای پیش رفت و دو تیم با نتیجه صفر صفر به کار خود پایان دادند.

اما در نیمه دوم این تیم الدحیل قطر بود که سوار بر بازی شد و موقعیت‌های بیشتری را روی دروازه استقلال به وجود آورد.

برخلاف جریان بازی تیم استقلال روی ارسال وریا غفوری و سردرگمی بازیکنان الدحیل توسط روزبه چشمی به گل اول دست یافتند.

اما درست دودقیقه بعد و زمانی که هنوز تماشگران استقلال مشغول شادی بعد از گل تیم خود بودند، ادمیلسون جونیور روی سانتر زمینی علی عفیف  به گل تساوی رسیدند تا سکوت در ورزشگاه آزادی به یک باره حکم‌فرما شود.

بعد از گل تساوی الدحیل هیچ کدام از دو تیم نتوانستند به گل برتری دست پیدا کنند تا بازی با حساب یک بر یک تمام شود و با این نتیجه و با توجه به بازی‌های رودرروی استقلال برابر الدحیل استقلال در یک هفته مانده به پایان رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان حذفی زودهنگام را داشته باشد.

استقلال باز هم ناکام بود

استقلال که با برکناری شفر فرهاد مجیدی اسطوره سابق خود را روی نیمکت داشت، با سرمربی جوان و جدید خود نیز نتوانست نتیجه مطلوب خود را کسب کند، تا فصل کابوس‌وار خود را با حذف از لیگ قهرمانان آسیا تکمیل کند.

گفتنی است استقلال در دو هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر ابتدا میهمان صنعت نفت آبادان است و در هفته پایانی در ورزشگاه ازادی از سپیدرود رشت پذیرایی خواهد کرد.

 

پایان پیام

کد خبر : 120549 ساعت خبر : 10:39 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=120549
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات