انتشارات ایرانشناسی در حوزه گردشگری و حیات وحش کتابهای مرجعی دارد
پایگاه خبری گلونی نگار فیضآبادی: حتماً برای شما هم پیش آمده که با خودتان بگویید «میدونم فلان کالا رو از کجا بگیرم».
همین که بدانید چه چیزی را از کجا بخرید، در وقت، انرژی و هزینهتان هم صرفهجویی میشود.
پس دیگر خبری از سردرگمیها و گشتنهای طولانی نیست. خیلی سرراست میروید همان جایی که باید، و خریدتان را انجام میدهید.
انتشارات ایرانشناسی در حوزه گردشگری و حیاتوحش کتابهای مرجعی دارد
یکی از بزرگترین، امتیاز ناشران تخصصی این است که شما میتوانید در یک نگاه، کتابهای دلخواهتان را شناسایی کنید.
مثلاً انتشارات ایرانشناسی در حوزه گردشگری، حیاتوحش، محیط زیست و ایرانشناسی، کتابهای مرجعی دارد که به دردتان میخورد.
وقتی میخواهید درباره فلور دماوند بدانید یا زمانیکه قصد دارید با تخیلتان به ابیانه سر بزنید، یا اگر مشتاق هستید که پرندههای ایران را بشناسید، میتوانید با دل قرص، بروید به انتشارات ایرانشناسی و خرید بیدردسر و باکیفیتی را تجربه کنید.
ناشران تخصصی و پشتیبانی کارشناسان ماهر
هرچقدر که نشرهای تخصصی، قوت بگیرند، کتابهای بهتری هم، راهی بازار میشود.
ما به تخصصی شدن نیاز مبرم داریم. مخصوصاً برای کالای فرهنگی مهمی مثل کتاب.
حوزههایی مثل کودکان، محیطزیست، زنان، روانشناسی، ایرانشناسی، شعر، طنز و…، به افراد کاربلد و دغدغهمند احتیاج دارند تا کتابهای خوبی را به دست مخاطب برسانند.
وقتی چشمتان به ناشران تخصصی میافتد، خیالتان راحت باشد که ناشران تخصصی، باری به هر جهت، کتاب چاپ نمیکنند.
یعنی اینطور نیست که با خودشان بگویند ما که درباره گیاهان ایرانی کتاب منتشر میکنیم، چه اشکالی دارد؛ یک کتاب ملت عشق یا چگونه کودکمان را تربیت کنیم را هم میفرستیم چاپخانه.
این اتفاق، یعنی آشفتگی. یعنی هدفمند نبودن. وقتی یک انتشارات، هدفمند نباشد، نمیتواند مخاطباش را درست هدایت کند.
متخصصها و کارشناسها پشتیبان ناشران تخصصی هستند و این ضریب اطمینان را برای مخاطبها افزایش میدهد. چون خاطرتان جمع است که هرکسی با تخصص نامربوط و محض تنوع و طبعآزمایی خودش، کتاب چاپ نکرده است و هرچه هست پشتوانه علمی دارد.
پایان پیام