اپلیکیشن اتاقک و یک انتقاد از خدماتش

اپلیکیشن اتاقک و یک انتقاد از خدماتش

پایگاه خبری گلونی مهدیسا صفری‌خواه: اپلیکیشن اتاقک برنامه‌ای برای رزرو ویلا و بوم‌گردی است. در ظاهر قرار است گره پیدا کردن مکان مناسب برای سفر را باز کند اما آنچه در عمل انجام می‌دهد اضافه کردن یک گره کور به گره‌های سفر است.

واسطه‌ای با باگ‌های زیاد

اتاقک واسطه بین میزبان و مهمان است. شما برای یک سفر هیجان‌انگیز روی آن حساب می‌کنید و بعد از تعیین مقصدتان سراغ مکان‌های پیش‌بینی‌شده در آن می‌روید و امکان رزرو را بررسی می‌کنید، هزینه را واریز می‌کنید و منتظر تأیید میزبان می‌شوید.

پول شما نزد اپلیکیشن به امانت می‌ماند و در صورت تأیید میزبان آدرس کامل محل برای‌تان فرستاده می‌شود. تا اینجا شما حس می‌کنید به دنیای صنعتی وارد شدید اما اشتباه نکنید باگ‌های این اپلیکیشن می‌تواند رویای سفرتان در جهان سوم را نابود کند!

اپلیکیشن اتاقک و یک انتقاد از خدماتش

قیمت‌ها در روزهای اوج سفر روزهای معمولی متفاوت است. تعطیلات نوروز و تعطیلات نیمه خرداد از روزهای اوج سفر هستند.

با اینکه میزبان‌ها می‌توانند گاهی قیمت‌هایشان را تا دو برابر و نیم افزایش دهند ظاهراً باز هم این مقدار آنها را راضی نمی‌کند.

آنها امکان رزرو را باز می‌گذارند و در نهایت پروژه پیدا کردن مکان اقامت در سفر شما با شکست روبرو می‌شود، چون میزبانان طمع کرده‌اند و یادشان رفته امکان رزرو را ببندند و ترجیح می‌دهند ویلایشان را با چند برابر قیمت به مسافران گذری اجاره دهند.

حسابداری پشت بوق اشغال

با طمع میزبان شما درگیر حسابداری بی سروته اپلیکیشنی می‌شوید که برای ساعت‌ها شما را منتظر می‌گذارد یا پشت بوق اشغال نگاه می‌دارد.

پولی که برای سفر کنار گذاشتید بلوکه می‌شود و کل تعطیلات را در خانه نشسته‌اید و به زمین و زمان فحش می‌دهید.

ایده‌ای که نابود شد

مافیای تبلیغات اینستاگرام برای اولین بار کار تبلیغات اپلیکیشن اتاقک را در فضای مجازی برعهده گرفت، اما ظاهراً رفتار مدیران آن با ما معمولی‌ها مثل رفتارشان با اینفلوئنسرهای فضای مجازی نیست!

آقای اتاقک ایده خلاق شما، به لطف مدیریت ضعیف شما نابود شد، لطفاً پولمان را پس بدهید. شما تعطیلات‌مان را خراب کردید.

ظاهراً قرار نیست کسی در این مملکت مدیریت بحران را بلد باشد.

پایان پیام

کد خبر : 122103 ساعت خبر : 9:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=122103
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات