ماموران شهرستان بم محموله بار شیشه در هواپیمای بم-تهران را سقط کردند

ماموران شهرستان بم محموله بار شیشه در هواپیمای بم-تهران را سقط کردند.

پایگاه خبری گلونی، پروین استکی: ماموران اداره اطلاعات شهرستان بم به مدت زیادی چند و چون کار این قاچاقچیان را درآورده بودند و بی‌صبرانه منتظر بودند تا با یک حرکت غیورانه و جان ‌بر کف، این گروه ملعون و از خدا بی‌خبر را بترکانند.

این نابکاران محموله شیشه را ابتدا در لابراتورها و آزمایش‌گاه‌های پیشرفته افغانستان تولید کرده‌اند و سعی داشته‌اند آن‌ها را به تهران برسانند.
از آن‌جایی که همیشه محدودیت‌ها باعث شکوفایی استعداد می‌شوند، و نبوغ انسان‌ها در انجام مخفی کاری‌ها گل می‌کند، قاچاقچیان گرامی بار شیشه را در دل کارتن‌های خرما جا داده‌اند تا بتوانند پنجاه کیلو گرم شیشه را از بم به پایتخت منتقل کنند.

ماموران شهرستان بم

عده‌ای برای چندر غاز چطور حاضر می‌شوند زندگی جوانان را سیاه و‌ کبود کنند. این پول‌ها خوردن ندارد. درست است از گلویشان پایین می‌رود ولی شک نکنید از یک جای دیگرشان بیرون می‌زند. پول چرک کف دست است. می‌آید و می‌رود. چه یک میلیارد ریال باشد، چه مثل این محموله چهل میلیارد ریال! فرقی نمی‌کند.
ما نمی‌خواهیم پند و نصیحت کنیم اما چون به جاها و کسان دیگر نمی‌توانیم گیر بدهیم، مجبور می‌شویم قاچاقچی عزیز را پنج برابر، نکوهش کنیم.

کشف بار شیشه

به دنبال این کشف ماهرانه، چهار تن از پرسنل فرودگاه بم نیز، بازداشت شدند تا به سزای عمل ننگین‌شان برسند. فکر می‌کنند چون در فرودگاه کار می‌کنند اجازه دارند مثل عده‌ای از خوبان روزگار، که خرشان می‌رود، هر کار ناشایستی را مرتکب شوند! نخیر، این‌جا از این خبرها نیست. این‌جا مخربان و پلشتان روزگار به سزای کارهای کثیف و پلیدشان می‌رسند. تا فکر نکنند به راحتی می‌توانند مواد مخدر صنعتی، تولید کنند و وارد کنند و پخش!

خداراشکر به همت ماموران این باند قبل از رسیدن به مقاصد شوم و خانمان‌سوزش، سرنگون شد. امید است این مرز و بوم از هرگونه مواد و پلیدی پاک و دور باشد.

پایان پیام

کد خبر : 121471 ساعت خبر : 6:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=121471
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات