میترا استاد کشته شد نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد

میترا استاد کشته شد نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد

سرپرست دادسرای امور جنایی از قتل همسر شهردار سابق تهران به دست خود نجفی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی محمد شهریاری گفت: آقای نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد و به دلیل اختلافات خانوادگی آن را به قتل رسانده است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: طبق بررسی‌های انجام شده، میترا استاد همسر دوم آقای نجفی بر اثر اصابت گلوله به قلب، به قتل رسیده است.

قاضی شهریاری در جمع خبرنگاران درباره جزئیات قتل همسر دوم نجفی شهردار اسبق تهران گفت: این خانم با سلاح گرم به قتل رسیده و من و اکیپ تشخیص هویت به همراه بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضریم.

وی ادامه داد: بررسی‌های لازم انجام شده و کاملاً مشخص است که همسر دوم آقای نجفی به قتل رسیده است.

ردار علیرضا لطفی در این باره گفت: دقایقی پیش محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران به اتهام قتل همسر دومش میترا استاد در منطقه خیابان وحدت اسلامی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون این فرد تحت بازجویی قرار دارد، درباره اینکه گفته می‌شود نجفی خود برای اعتراف به پلیس آگاهی مراجعه کرده بود، گفت: این فرد در اظهارات خود مدعی شده بود که قصد داشته تا خود را به پلیس آگهی معرفی کند و شاید به همین دلیل به محدوده خیابان وحدت اسلامی آمده بود که دستگیر شده است.

رئیس پلیس آگهی تهران بزرگ اعلام کرد که جزئیات این پرونده پس از انجام تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران بود که صبح امروز به ضرب گلوله در منزل شخصی‌اش در برجی در شهرک غرب تهران به قتل رسیده بود.

سرهنگ بابک نمک‌شناس در حاشیه حضور خبرنگاران در مقابل برج محل قتل میترا استاد در شهرک غرب تهران گفت:

وقوع حادثه قتل در ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز به پلیس گزارش و با حضور عوامل پلیس در محل مشاهده شد که جسد یک زن حدوداً ۳۵ ساله در حالی که مورد اصابت گلوله قرار گرفته در حمام افتاده است.

وی با بیان اینکه علت اصلی مرگ، اصابت گلوله به قفسه سینه بوده است، گفت:

بنابرگزارش کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب آثار شلیک چند گلوله دیگر هم در محل مشاهده شده است که بلافاصله سرپرست دادسرای جنایی تهران به همراه بازپرس آقای دشتبان و اکیپ بررسی صحنه جرم و اداره دهم ویژه قتل نیز در محل حاضر شدند.

پایان پیام

کد خبر : 121830 ساعت خبر : 6:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=121830
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات