کترینگ هواپیمایی قشم با شناسایی قبلی به سیل زدگان معمولان کمک کرد

کترینگ هواپیمایی قشم با شناسایی قبلی به سیل زدگان معمولان کمک کرد

به گزارش پایگاه خبری گلونی قشم ایر و کترینگ هواپیمای قشم امروز (۹ خرداد ماه ۹۸) تعداد ۲۱ دستگاه کولر و یک نیسان مواد غذایی را در بین سیل زدگان شهرستان معمولان توزیع کرد.

تفاوت این کمک‌رسانی با سایر کمک‌هایی که سازمان‌ها، ارگان‌ها و برخی خیرین انجام می‌دادند در این بود که توزیع این اقلام با شناسایی قبلی صورت گرفت.

کاری که کترینگ هواپیمایی قشم انجام داد

به این معنا که کترینگ هواپیمایی قشم قبل از تهیه و توزیع این وسایل، با مشورت و نظرخواهی از افراد مطلع و آگاه در شهرستان معمولان، تعداد دقیق لوازم مورد نیاز را استخراج و سپس اقدام به تهیه همان کالای مورد نیاز کرد.

در این روش از کمک‌رسانی، از موازی کاری، خرج اضافه، اصراف و تنش جلوگیری می‌شود.

تصور کنید یک خیر بدون شناسایی قبلی ده هزار بطری آب معدنی را به روستایی بفرستد که قبل از آن یک خیر دیگر ده هزار آب معدنی در آن‌جا توزیع کرده باشد.

در حالی که مردم آن منطقه خودشان آب آشامیدنی دارند اما نیاز شدید به کولر دارند.

در عین حال یک روستای دیگر کلی کولر دارد اما آب آشامیدنی ندارد.

این روش مانع اصراف و تنش میان مردم می‌شود.

از طرفی در این روش از کمک‌رسانی با کمک افراد مطلع ابتدا تعداد لوازم مورد نیاز بررسی می‌شود تا کمتر از تعداد مورد نیاز، کالا ارسال نشود.

اگر این کار صورت نگیرد بی‌شک منجر به تنش بین افراد سیل زده می‌شود.

گفتنی است قشم ایر و کترینگ هواپیمایی قشم با کسب اطلاعات اولیه از سیل زده‌ها، تعداد ۲۱ دستگاه کولر و یک نیسان مواد غذایی را در بین سیل زدگان شهرستان معمولان توزیع کرد.

کمک‌های کترینگ هواپیمایی قشم
کمک‌های کترینگ هواپیمایی قشم

اعضای تحریریه پایگاه خبری گلونی که در مناطق سیل زده مستقر هستند آماده‌ی ارائه اطلاعات و آمار مقدار نیازمندی‌ها به سازمان‌ها، شرکت‌ها و خیرین برای کمک‌رسانی با شناسایی قبلی هستند.

پایان پیام

کد خبر : 121930 ساعت خبر : 2:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=121930
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات