زیر چتر نقد در سومین نشست خود ترجمه کتاب شدن میشل اوباما را نقد می‌کند

زیر چتر نقد در سومین نشست خود ترجمه کتاب شدن میشل اوباما را نقد می‌کند

موسسه خانه کتاب با همکاری کانون کشوری انجمن‌های صنفی مترجمان نشست تخصصی نقد ترجمه کتاب “شدن”را برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، در سومین نشست از سلسله نشست‌های «زیر چتر نقد» با عنوان نقد ترجمه کتاب«شدن» دو ترجمه از این اثر با قلم علی سلامی از نشر مهر اندیش و مهری مدآبادی از نشر هورمزد با معیارها و مدل‌های علمی نقد و بررسی می‌شود.

کتاب شدن میشل اوباما در زیر چتر نقد

در این نشست علیرضا خان‌جان و منیژه فتح‌نژاد به نقد ترجمه کتاب «شدن» می‌پردازند.

کتاب «شدن» میشل اوباما، به قلم میشل اوباما، بانوی اول سابق ایالات متحده آمریکا است.

این کتاب، داستان فراز و نشیب‌های زندگی مرد و زنی است که تمام زندگی خود را جنگیدند و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری بالا رفتند.

او «شدن» را «تجربه‌ای عمیقاً شخصی» توصیف کرده است و گفته است دلش می‌خواهد این کتاب پیش‌درآمد مناسبی برای کسانی باشد که می‌خواهند به کسی تبدیل شوند که دوست دارند باشند.

نشست تخصصی نقد ترجمه کتاب «شدن» شنبه (۱۵تیرماه) ساعت ۱۶ در سرای کتاب موسسه خانه کتاب به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، بین فلسطین و صبای جنوبی، پلاک ۱۰۸۰، طبقه منهای دو برگزار می‌شود.

کتاب شدن میشل اوباما زیر چتر نقد
کتاب شدن میشل اوباما زیر چتر نقد

درباره موسسه خانه کتاب

«خانه کتاب» موسسه‌ای غیرانتفاعی و غیردولتی است که با هدف ارایه اطلاعات در زمینه کتاب‌های منتشر شده در ایران از سال ۱۳۷۲ آغاز به کار کرده است و پایگاه اینترنتی آن به منظور در دسترس قرار دادن اطلاعات کتاب‌ها درسال ۱۳۷۷ تأسیس شده است.

مشخصات کتاب‌شناختی تمام کتاب‌هایی که در کشور منتشر می‌شود، به انضمام معرفی کوتاه، تصویر روی جلد و نیز تصویر صفحات نخستین هر کتاب (تا قبل از متن اصلی)، دو روز پس از اخذ مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این پایگاه ثبت می‌گردد.

پایان پیام

کد خبر : 124818 ساعت خبر : 12:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=124818
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات