آقای کلانتری چند تا کانال خبری خوب سراغ داریم خواستید برای‌تان بفرستیم

آقای کلانتری چند تا کانال خبری خوب سراغ داریم خواستید برای‌تان بفرستیم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: صدمه‌ای که صنعت خودرو به آلودگی هوا وارد کرده است وحشتناک است. به رغم هشدار در این زمینه همچنان تولید خودرو با رونق ادامه دارد.

پایگاه خبری گلونی، راضیه حسینی:  در همین راستا وزیر بهداشت گفت: آلودگی هوا باعث بیماری‌های قلبی و تنفسی می‌شود، ولی باز هم مردم با خودروهای شخصی تردد می‌کنند و کسی به فکر نیست.

آقای وزیر کار و رفاه اجتماعی هم در حیطه فعالیت خودش گفت: افرادی که حقوق سه میلیون به پایین می‌گیرند زیر خط فقر هستند.

وزیر صمت: خوردوی پراید قرار است دیگر تولید نشود. چرا باید این خودرو در خیابان‌ها و جاده‌های کشور باشد و هر روز شاهد تصادف‌های دلخراش باشیم.

وزیر آموزش و پروش: نظام آموزشی برای بچه‌ها سخت است ولی کماکان در حال تعلیم این نظام به دانش‌آموزان هستیم.

وزیر راه: بعضی از جاده‌های کشور بسیار ناامن هستند. ولی متأسفانه مردم باز هم در آن‌ها تردد می‌کنند و اتفاقات ناگواری پیش می‌آید.

وزیر نیرو: مصرف بیش اندازه برق باعث مصرف زیاد نیرو می‌شود ولی متأسفانه مردم متوجه نیستند و باز هم برق را زیاد مصرف می‌کنند. و…

گویا آقای عیسی کلانتری تبحر خاصی در اعلام بدیهیات دارند.

شما اگر از درختان خیابان ولی‌عصر و اتوبوس‌‌های بی‌آرتی و آسفالت خیابان‌ها بپرسید علت آلودگی هوا چیست، خواهید دید همگی یک صدا و بلند می‌گویند صنعت خودرو.

آقای کلانتری چند تا کانال خبری خوب سراغ داریم

حتا نوزادی که چندی پیش در مترو به دنیا آمده بود هم می‌دانست علت آلودگی هوا چیست و چرا مادرش از مترو استفاده کرد.

اصلاً بخاطر ترویج استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تصمیم گرفت وسط مترو به دنیا بیاید و مزایای استفاده از این وسیله را به مردم گوشزد کند.

 آقای کلانتری طوری این جمله را به عنوان یک خبر دسته اول اعلام می‌کنند که انگار تازه همین چند دقیقه پیش به گوش‌شان خورده و اولین کسی هستند که این مشکل را به مردم اطلاع می‌دهند.

آقای کلانتری، از این به بعد اگر خواستید در زمینه‌های مختلف اعلام خبر کنید بگویید برای‌تان چند تا کانال خبری بفرستیم که لااقل جملات جدیدتری را در زمینه مورد نظر پیدا کنید و به ما مردم اعلام کنید.

پایان پیام

کد خبر : 131061 ساعت خبر : 9:50 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=131061
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات