سریال آقازاده اثر جدید حامد عنقا قرار است یک چهره‌ی جدید معرفی کند

سریال آقازاده اثر جدید حامد عنقا قرار است یک چهره‌ی جدید معرفی کند

سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا، به سیاق دیگر آثار او یک چهره جدید را به سینمای ایران معرفی می کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی اخیرا پروانه ساخت خود را دریافت کرده است و با تکمیل فهرست بازیگران به زودی کلید می خورد.

مثل دیگر آثار عنقا، او این بار نیز از یک چهره ناشناس برای ایفای نقش اول زن خود استفاده می کند.

ریحانه پارسا بازیگری که با سریال «پدر» عنقا معرفی شد، اکنون در پروژه های مختلف تئاتر، سینما و شبکه نمایش خانگی مشغول به فعالیت است.

حامد عنقا (زاده ۱۳۵۷ در تهران) طراح، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده است. وی از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را با ساخت مستندهای اجتماعی آغاز کرده‌است.

سریال آقازاده اثر جدید حامد عنقا

وی در دوره‌های مختلف در تلویزیون، سینما و صنعت موسیقی به عنوان طراح، تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار فعالیت کرده‌است. همچنین وی به عنوان مربی و معلم کارگاه‌ها و دوره‌های مختلف کارآفرینی و خلاقیت در زمینه فرهنگی و هنری فعالیت کرده‌است.

در حال حاضر وی به عنوان مدیر و طراح سامانه پخش آنلاین کنسرت (حام) فعالیت می‌کند. وی دبیر کارگروه هنر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و اکنون نیز سمت مشاور هنری رئیس هیئت مؤسسین دانشگاه آزاد را دریافت کرده‌است.

عنقا از سال ۱۳۷۶ وارد عرصه روزنامه‌نگاری شد. ابتدا کار خود را با نگارش گزارش‌های اجتماعی در روزنامه «آفرینش» آغاز کرد و پس از مدت کوتاهی به عنوان جانشین دبیر سرویس اجتماعی این روزنامه کارش را ادامه داد. او سپس در هفته‌نامه «آتیه» علاوه بر گزارش‌های اجتماعی وارد عرصه حوادث شد و پس از آن در روزنامه «خبر» به نگارش گزارش‌های سیاسی روی آورد. فعالیت‌های روزنامه‌نگاری او پس از ورود به تلویزیون در سال ۱۳۷۸ کم رنگ تر شد و تنها به نگارش یادداشت و گزارش‌های خاص در برخی نشریات اجتماعی، سیاسی محدود شد.

در سال ۱۳۹۲ حامد عنقا تصمیم به حضور مجدد در عرصه روزنامه‌نگاری گرفت، او علاوه بر راه اندازی هفته‌نامه فرهنگی-هنری صبا عضو شورای سیاست گذاری شد و پس از مدتی به عنوان سردبیر این هفته‌نامه کارش را ادامه داد، حضور او تا سه ماه پس از تبدیل شدن این هفته‌نامه به روزنامه ادامه داشت ولی پس از آن، از سردبیری این روزنامه کناره‌گیری کرد.

پایان پیام

کد خبر : 128402 ساعت خبر : 4:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=128402
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات