نامه مادرانه سازمان نظام پزشکی برای پزشکان متخلف؛ ثبت‌نام کارتخوان را عقب بیاندازید

نامه مادرانه سازمان نظام پزشکی برای پزشکان متخلف

پایگاه خبری گلونی، بهاره حاصلیان: تقریباً یک سالی می‌شود که نوک پیکان قانون، پزشکان را هدف قرار داده‌ است که چرا این قشر از جامعه، همانند کارمندان و یا کارگران و بازاریان و بازرگانان و… مالیات پرداخت نمی‌کنند؟

نامه مادرانه سازمان نظام پزشکی

حتا به منظور جلوگیری از فرار مالیاتی آن‌ها، نصب کارتخوان در مطب‌ها الزامی گردید.

منتهای مراتب علاوه بر مقاومت خود پزشکان به نصب کارتخوان، سازمان نظام پزشکی نیز هر بار همچون مادری دلسوز و مهربان به پشتیبانی پزشکان، نامه‌پراکنی می‌کند و برای فرار مالیاتی آنها بهانه‌تراشی می‌کند.

از جمله اینکه چندی قبل مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی از تمدید مهلت ثبت‌نام پزشکان جهت نصب کارتخوان تا پایان ۳۱ شهریور خبر داد و گفت: «بسیاری از پزشکانم موفق به ثبت‌نام کارتخوان نشده‌اند، زیرا که زیرساخت لازم فراهم نیست».

خیلی‌ها متحیر ماندند که نصب کارتخوان در مطب پزشکان یک خط تلفن می‌خواهد و یک بسته اینترنتی! دیگر چه زیرساختی لازم است که هنوز از زیر ساخته نشده‌ است؟

از حیرت‌شان کاسته نشد و نشد تا اینکه مجدداً نامه‌ای مادرانه و دلسوزانه از جانب سازمان نظام پزشکی صادر شد که بر حیرت آن‌ها بیشتر بیافزود!

در نامه بیان شده‌ است: «پزشکانم برای استفاده از کارتخوان نیاز به آموزش دارند و تا برگزاری آموزش، ثبت‌نام کارتخوان را به عقب بیاندازید».

عده‌ای از متحیرشدگان قصد داشتند به نظام پزشکی اعتراض کنند و بگویند که مگر عهد و دوره بوعلی سینا است که افزایش سواد و دانش سال‌ها به طول بیانجامد؟

الان دوره تکنولوژی است. با یک کلیپ هم می‌توانید کار با دستگاه کارتخوان را به پزشکان‌تان یاد بدهید.

دیگر از کنکور و درس‌های پزشکی که سختر نیست!

اما دسته دیگر از متحیرشدگان جلوی دسته اول را گرفتند و گفتند: «سازمان را ولش کنید. مادر است دیگر! فرض کنید خودتان یک بچه خنگ و ناگیرا داشتید، خوشتان می‌آمد که هی راه به راه به شما می‌گفتند بچه‌تان کندذهن است؟ خوشتان نمی‌آمد. بهتر است ثبت نام کارتخوان را عقب بیاندازیم».

پایان پیام

کد خبر : 132901 ساعت خبر : 8:07 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=132901
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات