واحدهای کوچک مزایای بسیار زیادی نسبت به خانه‌های بزرگ و گران‌قیمت دارند

واحدهای کوچک مزایای بسیار زیادی نسبت به خانه‌های بزرگ دارند

ایسنا نوشت: به دنبال ایجاد تلاطم قیمتی در بازار مسکن شهر تهران که از آذرماه ۱۳۹۶ آغاز شد حرکت اجباری متقاضیان به سمت واحدهای کوچک‌تر و قدیمی‌تر کلید خورد و در آذرماه ۱۳۹۷ برای اولین بار طی شش سال گذشته واحدهای ۵۰ تا ۶۰ متر مربع بیشترین سهم از معاملات مسکن پایتخت را به خود اختصاص دادند.

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: خانه‌های کوچک مزایای بسیار زیادی دارند که واحدهای بزرگ ندارند.

مثلاً دیگر نیاز نیست برای خرید وسایل منزل نگران باشید. چون اصلاً منزل‌تان جا ندارد که بخواهید وسایل زیادی داخل‌اش بگذارید.

آشپزخانه‌های کوچک یعنی هزینه کم‌تر

وقتی آشپزخانه شما کوچک شود. یعنی از یخچال و فریزر بزرگ هم خبری نیست. پس دیگر برای پر کردن آنها به دردسر نمی‌افتید و با دیدن یخچال خالی غمگین نخواهید شد.

اتاق خواب‌های کوچک این امکان را به شما می‌دهند که سرویس خواب‌تان را در کوچکترین حالت ممکن تهیه کنید. یا حتا اصلاً تهیه نکنید.

پنجره‌های کم و کوچک یکی دیگر از مزایای این خانه‌ها هستند. شما می‌توانید با صرف کمترین هزینه پرده‌هایی زیبا برای این پنجره‌ها تهیه کنید

واحدهای کوچک مزایای بسیار زیادی دارند

با این همه مزایا که خانه‌های کوچک دارند احتمالاً از این به بعد بسازبفروش‌های عزیز از واحدهای پنجاه متری شروع می‌کنند وتا چهل و یا حتا سی‌متری هم می‌رسند.

حتا اگر قیمت مسکن پایین هم بیاید باز احتمالاً کسی به دنبال واحدهای بزرگ نمی‌گردد چون توانایی پرکردن‌شان را با جیبی که ماه به نیمه نرسیده خالی می‌شود، ندارد.

شاید سال دیگر با بحران واحدهای خالی بزرگ و کمبود واحدهای کوچک در پایتخت مواجه شویم.

مسئولان عزیز، لطفاً زودتر فکری بکنید. نه نگران نباشید منظورمان قیمت‌ها نبود. می‌دانیم شما شبانه‌روز در حال تلاش برای پایین آوردن قیمت‌ها هستید ولی آنها هی دارند بالا می‌روند.

 منظورمان خانه‌های کوچک بود. فکری به حال واحدهای کوچک که متقاضی زیادی دارند بکنید.

پایان پیام

کد خبر : 132815 ساعت خبر : 4:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=132815
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات