یادگیری زبان انگلیسی در حین دور دور و چت شبانه و قبولی کنکور در یک شب

یادگیری زبان انگلیسی در حین دور دور و چت شبانه و قبولی کنکور در یک شب

به گزارش پایگاه خبری گلونی آگهی‌های تضمیمی کنکور در یک شب، یادگیری زبان انگلیسی در حین دور دور و چت شبانه، لاغری با رژیم نان خامه‌ای و پنیر پیتزا کم بود که حالا آگهی‌های اخذ ویزای تضمینی هم به آن‌ها اضافه شده و حربه‌ای جدید شکل گرفته برای خالی کردن جیب افرادی که به کلی از زندگی کردن در مملکت خودشان ناامید شده‌اند و به اصطلاح چمدان‌ها را بسته‌اند.

نمی‌دانم تا به حال کارتان به یکی از این قول و قرارهای تضمینی افتاده یا خیر. همین قدر بدانید که وقتی مراد حاصل نمی‌شود و به سراغ آن تضمین اول قرارداد می‌روید، متوجه خواهید شد آن قدر تعهدهای عجیب و غریب ناخواسته داده‌اید که نه تنها به نتیجه نمی‌رسید بلکه بدهکار هم می‌شوید.

بخواهم بی‌تعارف خدمت‌تان عرض کنم تضمین در کشور ما فعلا هیچ معنا و مفهومی ندارد، و راستش را بخواهید اگر کمی منطقی فکر کنیم، تضمین کلا برای اموری که وابسته به این انسان دوپا باشد از پایه و اساس بی‌معنی است.

حالا ماجرای جالب این‌جاست که اکثر این شرکت‌ها و افراد وعده دهنده که در ابتدا به شما قول ویزا را می‌دهند، اصلا در این کشور نیستند و دو فردای دیگر که زبانم لال پول‌تان بالا کشیده شد و خبری از ویزا نبود باید بروید کجا دنبال‌شان؟ به قول قدیمی‌ها، همان جا که عرب نی انداخت!

این روزها بازار تبلیغات این شرکت‌ها خیلی زیاد شده و مسلما افرادی که می‌خواهند به هر راهی شده مهاجرت کنند، وسوسه می‌شوند و ممکن است مبالغ هنگفتی هم براب این کار صرف کنند.

اما ای کسانی که تا به امروز وسوسه شده‌اید و بر این وسوسه فائق آمده‌اید، بدانید و آگاه باشید که شما کار درستی با فائقه خانم، نه ببخشید، خط روی خط شد، که شما درست فائق آمده‌اید چرا که اگر با چند پرسش، مدعیان اخذ این ویزا‌ها را به چالش بکشید خواهند گفت که پایه اصلی قرارداد فی‌مابین، اعتماد طرفین است و شما اگر بخواهید چنین کاری کنید باید خیلی شیک در این دنیای پر از دوز و کلک امروز چشمان‌تان را ببندید و به یک آدمی‌زاد اعتماد کنید.

خلاصه این‌که اگر فکر مهاجرت هستید و در این اوضاع که همه ساز رفتن زده‌اند، شما هم نوایی سر داده‌اید لطفا به سراغ دفاتر معتبر امور مهاجرت و اخذ ویزا بروید.

به هر حال در کشور ما که بازار اختلاس و کانادا رفتن با پول مردم داغ است، نیست؟

خب در چنین شرایطی احتیاط شرط عقل است.

وقتی یک موسسه مالی و اعتباری که هم ساختمان دارد و هم کارمند و هم اعتبار یک شبه از بین می‌رود، اعتماد کردن به یک انسان مجازی که قرار است تنها راه ارتباطی با او پیام رسان‌های مجازی باشد ابدا کار درستی نیست.

حالا درست است که با پیشرفت علم، دنیای مجازی انجام همه کارها را ساده کرده ولی بالاغیرتا برای پیگیری چنین امور مهمی تکانی به هیکل مبارک بدهید و به صورت حضوری به مراکز معتبر مراجعه کنید، به جای دراز کشیدن پای لپ‌تاپ و سرچ اینستاگرامی!

پایان پیام

کد خبر : 128510 ساعت خبر : 8:54 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=128510
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات