فدراسیون تاج پیشتاز بستن دهان و زنجیر کردن قلم خبرنگاران شده است

فدراسیون تاج پیشتاز بستن دهان و زنجیر کردن قلم خبرنگاران شده است

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده است اگر خبرنگاری هنگام کنفرانس خبری مربیان سوال بی‌ربطی بپرسد کارتش باطل می‌شود و حتی قانون به ما اجازه داده است تا ۴ سال محرومش کنیم.

 

فدراسیون تاج

انگار تاج حالا که از جمع کردن حاشیه‌ها و درگیری‌های فوتبال و ناتوانی‌های فدراسیون تحت مدیریتش درمانده است رو به قوه قهریه آورده است برای خاموش کردن انتقادها.

هر روز قانون جدیدی را منتشر می‌کند که نمونه آن در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

همه این قوانین هم به جای پیشگیری از حاشیه و درگیری، فقط تنبیهی و البته بی‌اثر هستند.

در یک مورد جدید امید عالیشاه هافبک پرسپولیس از توپ‌های جدید لیگ برتر آن هم در استوری پیج اینستاگرامش انتقاد کرده و حالا باید درکمیته انضباطی جوابگو باشد.

در صورتی که به گفته اغلب تیم‌ها و بازیکنات حاضر در لیگ برتر این توپ کیفیت مناسبی ندارد.

اما فدراسیون به جای اینکه توپ‌ها را استاندارد کند، دهان را می‌بندد.

زنجیر کردن قلم خبرنگاران

آیا می‌شود زمین‌های بی‌کیفیت، پرتاب سنگ و درگیرهای‌های خونین در ورزشگاه‌ها، شکستن صندلی، کیفیت بد داوری و سوت‌های جهت‌دار، تبانی‌های علنی و ده‌ها مشکل دیگر در یک بازی اتفاق بیفتد و خبرنگاران فقط از نحوه چیدمان تیم سوال کند؟

هیچ کسی با هیچ پست و مقامی حق این را ندارد که محدوده پرسش برای خبرنگاران تعیین کند. در سراسر دنیا کنفرانس خبری مربیان و بازیکنان همراه را سوال‌های حاشیه‌ای از سوی خبرنگاران است.

در ضمن بی‌ربط یا باربط بودن یک سوال را چگونه می‌شود مشخص کرد؟

خبرنگار سوال می‌کند و سوال‌شونده در صورت تمایل جواب می‌دهد. اگر قرار باشد سوالات خبرنگاران هم از فیلتر فدراسیون بگذرد چه نیازی به کنفرانس خبری پیش یا پس از بازی است؟

فدراسیون چند سوال آماده جلوی مربی و بازیکن بگذارد و خبرنگاران فقط جواب را یادداشت کنند.

سوالاتی مثل بازی چطور بود، از بازیکنان راضی هستید، چرا فدراسیون ایران موفق است، پس از مهدی تاج بهترین رئیس فدراسیون فوتبال در جهان کیست و یا اینکه آیا موفقیت‌های بی‌کران فوتبال ایران در دوره مهدی تاج پس از رفتنش تکرار خواهد شد یا خیر.

پایان پیام

کد خبر : 133267 ساعت خبر : 4:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=133267
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات