منصور ضابطیان مجری رادیو سوینا شد؛ او اجرای برنامه خیال عکس رادیو سوینا را بر عهده گرفت

منصور ضابطیان مجری رادیو سوینا

مجری و برنامه ساز محبوب رادیو و تلویزیون اجرای یکی از برنامه های رادیو سوینا را بر عهده گرفت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی منصور ضابطیان که مردم او را با ساخت و اجرای برنامه های ماندگاری چون رادیو هفت به یاد می آورند، مجری برنامه خیال عکس رادیو سوینا شد.

او در این برنامه رادیویی که مختص نابینایان تولید می‌شود، هر بار به بررسی یک کتاب عکس می‌پردازد و ویژگی‌های آن را برای مخاطبان توضیح می‌دهد‌.

رادیو سوینا یکی از اقدامات گروه سوینا با مدیریت گلاره عباسی است که اکران ویژه فیلم‌های سینمایی برای نابینایان، برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب‌های صوتی و دیگر فعالیت‌های فرهنگی ویژه نابینایان را در دستور کار قرار داده.

برنامه «خیال عکس» جمعه‌ها در سایت سوینا بارگذاری می‌شود.

منصور ضابطیان (متولد ۷ آذر ۱۳۴۹ در تهران) روزنامه‌نگار، کارگردان، مجری رادیو و تلویزیون، پادکست ساز، سفرنامه نویس و تهیه‌کننده ایرانی است.

ضابطیان در سال ۱۳۶۹ کاردانی رشته علوم آزمایشگاهی را در دانشگاه علوم پزشکی گیلان به پایان رساند و پس از چند سال رشته تحصیلی خود را تغییر داد و رشته سینما را در دانشگاه ادامه داد. منصور ضابطیان مدتی مدرس دوره‌های آزاد آموزش گویندگی و اجرا در دانشکده خبر نیز بود.

او کار حرفه‌ای را با روزنامه‌نگاری شروع کرد و مصاحبه‌ها و گزارش‌های مختلفی برای مجلات و روزنامه‌های حیات نو، چلچراغ، گزارش فیلم و کلک می‌نوشت. در سال ۱۳۷۸ کار در تلویزیون را آغاز کرد. «سبد»، «مردم ایران سلام»، «جغرافیای فریاد»، «فرش واژه»، «نقره»، «رادیو هفت» و «صدبرگ» از معروف‌ترین کارهای او در تلویزیون است.

وی همچنین کارگردانی برنامهٔ «وقت خواب» از شبکه‌های اینترنتی را در کارنامه خود دارد.

ضابطیان دو سال پی در پی جایزه قلم بلورین بهترین گفتگوی سال و یک سال هم جایزه قلم بلورین بهترین گزارش سال را در جشنواره مطبوعات کسب کرده‌است.

پایان پیام

کد خبر : 139339 ساعت خبر : 11:40 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=139339
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

منصور ضابطیان رو از رادیو هفت میشناسیم و خیلی هم موفق بود