آلبوم بینام اثری از محسن چاوشی را با بهترین کیفیت بشنوید و دانلود کنید

آلبوم بینام اثری از محسن چاوشی را با بهترین کیفیت بشنوید و دانلود کنید

به گزارش پایگاه خبری گلونی بالاخره انتظارها به پایان رسید و فروش این آلبوم آغاز شد.

برای دانلود آلبوم بینام کلیک کنید

لطفا آن را بخرید و از سایت‌های غیرمجاز دانلود نکنید.

ممنونیم که به حق مولف احترام می‌گذارید.

آلبوم بینام اثری از محسن چاوشی را با بهترین کیفیت بشنوید و دانلود کنید

آلبوم بی نام محسن چاوشی
آلبوم بی نام محسن چاوشی

محسن چاوشی متولد ۸ مرداد ۱۳۵۸ در خرمشهر است. ترانه سرا، آهنگساز و خواننده پاپ و راک است. او همچنین آهنگسازی و خوانندگی ترانه‌های فیلم «سنتوری» از ساخته‌های «داریوش مهرجویی» را انجام داده‌ است.

این فیلم نقطه تحولی در زندگی حرفه‌ای چاوشی بود. او در بهمن ۸۲ اولین آلبومش بنام «نفرین» را پخش کرد. از دیگر آلبوم‌های موفق این هنرمند می‌توان به امیر بی گزند، من خود آن سیزدهم و پاروی بی‌قایق اشاره کرد.
محسن چاوشی پس از پخش تک‌آهنگ برقص‌آ مسیر دیگری در انتخاب اشعارش انتخاب کرد.

حواشی آلبوم

در تاریخ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ محسن چاوشی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامی خود که نشان از تتوی یک بیت از اشعار مولانا بر روی سر خود بود، در ذیل آن نوشته بود: «قمارباز» نام آلبوم جدیدم به تهیه کنندگی هادی حسینی؛ همین موضوع شائبهٔ آن را داد که محسن چاوشی پس از انتشار آلبوم ابراهیم وقت را هدر نداده و همچنان در حال فعالیت در استودیوی شخصی خود است.

در تاریخ ۰۴ بهمن (یک روز پس از اعلام انتشار آلبوم)، محسن چاوشی با پستی جدید که یک دمو از آهنگی به نام «قوم به حج رفته» با شعری از «مولانا» بود توجه مردم و هوادارانش را به خود جلب کرد. پس از گذشت چند روز مشخص شد که آن دمو، دموی یکی از آهنگ‌های موجود در داخل آلبوم «قمارباز» است.

نام «قمارباز» برگرفته از بیت زیر بود:

خُنُک آن قماربازی که بِباخت آنچه بودَش

بنماند هیچَش الّا هوس قمار دیگر

«قمارباز»، «بازآمدم» و «ای قوم به حج رفته» با اشعاری از «مولانا» از قطعات آلبوم «بی‌نام» هستند.

چاوشی ماه‌ها قبل بخش‌هایی از قطعه «بازآمدم» را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و عنوان کرد که این قطعه به‌صورت تک‌آهنگ در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد، ولی چند بار پس از تغییر زمان انتشار این قطعه به هوادارانش اعلام کرد که این قطعه را در آلبوم «بی‌نام» خواهید شنید، همچنین چاوشی چندی پیش بخش‌هایی هم از قطعه «ای قوم به حج رفته» را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که با استقبال طرفداران او و کاربران فضای مجازی مواجه شد و به سرعت به اشتراک گذاشته شد

پایان پیام

کد خبر : 142368 ساعت خبر : 10:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=142368
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات