بانک اموال عمومی نیست؟ آمبولانس و اورژانس چه؟

بانک اموال عمومی نیست؟ آمبولانس و اورژانس چه؟

در حالیکه اینگونه توصیه ها مبارزه با مشکلات نیست.

بخشی دیگر نیز فقط به یک واکنش دلسوزانه بسنده کردند.

پایگاه خبری گلونی بهاره حاصلیان: در جریان اعتراضات و درگیری‌های چند روز گذشته که در پی گران شدن بنزین در ایران به وقوع پیوست، واکنش‌های متفاوتی از سوی بقیه ایران‌ ها و به خصوص آنها که خارج از کشور هستند به ظهور رسید.

عده‌ای اتفاقات را از منظر اقتصادی و دسته‌ای دیگر از منظر سیاسی و یک عده هم از منظر اجتماعی تحلیل کردند.

بخشی دیگر نیز فقط به یک واکنش دلسوزانه بسنده کردند.

اما شماری چند آتش بیار معرکه شدند و برای بیشتر شدن شعله‌های اعتراض و انتقاد و تبدیل آنها به شعله‌های خشم توصیه‌های کارشناسانه‌ای ارائه دادند که فقط در جوابشان باید گفت که نشسته‌اید کنار گود و می‌گویید لنگش کن؟!

بانک اموال عمومی نیست؟

نمونه اش کارشناسی که در کانال بی بی سی به مردم معترض ایرانی توصیه می‌کند که لطفا به اموال عمومی آسیب نرسانید چون در نهایت دودش به چشم خودتان می‌رود اما می‌توانید اموالی مانند آمبولانس و اتوبوس را آتش بزنید زیرا آمبولانس و اتوبوس و بانک اموال عمومی نیستند.

این کارشناسان آتش بیار، همان خوش‌نشین‌هایی هستند که در اقصی نقاط دنیا در حال گذران زندگی خود به دور از مشکلات اقتصادی و اجتماعی ایران هستند.

در حالی که اینگونه توصیه ها مبارزه با مشکلات نیست.

این روش «موش دواندن» در معرکه‌ای است که شاید خود ما ایرانی‌های داخل کشور بهتر بتوانیم رفع و رجوعش کنیم.

حالا دیگر می‌دانید در این مدت دقیقا چند اتوبوس و آمبولانس و بانک و عابربانک به آتش کشیده شده است اما شاید آن زمان که سلبریتی‌ها از آمبولانس به عنوان وسیله تردد شخصی در سطح شهر استفاده می‌کردند، باعث شد که کارشناس تحلیل مسائل ایران اینگونه فکر کند که آمبولانس اموال عمومی نیست!

پایان پیام

کد خبر : 143008 ساعت خبر : 10:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=143008
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات