رئیس جمهور ترتیب یک رفراندم محیط زیستی بدهند

رئیس جمهور ترتیب یک رفراندم محیط زیستی بدهند

به گزارش پایگاه خبری گلونی حسین آخانی نوشت:

دو سال است که محیط زیستی‌ها از آقای کلانتری انتقاد می‌کنند. این انتقادها نه تنها موثر واقع نشده است، بلکه رفتار ایشان در مورد محیط زیست هر روز نامهربان‍تر شده است. فقط کافی است به سه پرونده تالاب انزلی، مدرسه طبیعت و انتقال آب خزر به سمنان نگاه کنید.

در هر سه مورد ایشان هزینه سنگینی روی دوش دولت و ملت گذاشتند.

در مورد تالاب انزلی کار به دادگاه کشید.

در مورد مدارس طبیعت نه تنها آنها را بستند که بر خلاف قانون اتهامات ثابت نشده به بنیان گذاران این مدارس وارد کردند.

در مورد انتقال آب خزر به سمنان هم وزیر نیرو و هم ‌سخنگوی دولت می‌گویند که چیزی در ماجرای انتقال آب اتفاق نیفتاده، به عبارت دیگر نامه آقای کلانتری وجاهت ندارد.

رئیس جمهور ترتیب یک رفراندم محیط زیستی بدهند

جناب آقای ربیعی، ما در تاریخ چهاردهم مهر خدمت جنابعالی رسیدیم و گفتنی‌ها را با شما در میان گذاشتیم.

از دولت انتظار داریم حالا که انتقادهای ما بی اثر است، آقای کلانتری را از این حوضه به حوضه مبدا خود منتقل کنید و از آنجا که در آن حوضه قبلا کارنامه قابل دفاعی نداشتند هر چه زودتر بازنشسته کنید.

بارها انتقال حوضه به حوضه در مدیران تجربه شده است و هر بار هم نتیجه‌اش جز خرابکاری چیز دیگری نبوده است. انتقال ایشان به حوضه محیط زیست از همان اول غلط بود.

در ضمن آقای رئیس جمهور که این روزها از رفراندم دم می‌زنند لطف کنند ترتیب یک رفراندم محیط زیستی بدهند.

ایشان می‌توانند همه محیط زیستی‌های ایران را دعوت کنند تا در یک رای گیری معلوم‌شود چند نفر آنها با آقای کلانتری موافقند. اگر اکثریت موافق بودند، ما دیگر حرفی نمی زنیم. ولی اگر رای نیاوردند به رای مردم تمکین کنند. در نظر سنجی قبل از انتخاب، فقط چهارده درصد موافق ایشان بودند.

انتقال آقای کلانتری سه سود دارد: اول آنکه خود آقای کلانتری خطرات روحی و دردناکی انتقال حوضه به حوضه را حس می‌کنند، دوم آنکه با این انتقال، انتقادها به دولت در آستانه انتخابات کم می‌شود و سوم آنکه طبیعت ایران مدتی از کابوس تصمیم‌های غیر منطقی و شخص محور رئیس فعلی سازمان محیط زیست رها می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 140753 ساعت خبر : 9:40 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=140753
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات