طرح کتابگردی ۹۸ از غرب تهران آغاز و پس از عبور از مرکز به کتاب‌فروشی‌های شمال تهران می‌رسد

طرح کتابگردی ۹۸ از غرب تهران آغاز و پس از عبور از مرکز به کتاب‌فروشی‌های شمال می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری گلونی امسال نیز مانند سال‌های گذشته طرح کتابگردی با ایده احمد مسجدجامعی برگزار می‌شود.

طرح کتابگردی امسال در خیابان کریمخان و همچنین کتابفروشی‌های غرب تهران بگزار خواهد شد.

زمان برگزاری کتابگردی ۹۸ پنجشنبه ۳۰ آبان ماه از ساعت هشت صبح تا هشت شب اعلام شده است.

طرح کتابگردی ۹۸

این کتابگردی از غرب تهران و کتابفروشی‌های مارلیک، سروش و کتاب اکباتان آغاز شد و قرار است در ادامه  کتابفروشی‌های مرکز شهر و شمال شهر نیز بازدید شود.

این بازدیدها با هدف تاکید بر اهمیت نقش کتابفروشان محلی انجام می‌شود و هیات مدیره اتحادیه در نظر دارد خانواده‌ها را به بازدید از کتابفروشی‌ها تشویق و ترغیب کند.

بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از ۲۳ تا ۳۰ آبان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

گفتنی است صبح دیروز (دوشنبه ۲۷ آبان) همزمان با با پنجمین روز بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، ‌اعضای هیات مدیره این اتحادیه از کتابفروشی‌های غرب تهران بازدید کردند.

هومان حسن‌پور، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در سخنانی با اشاره به بیست‌وهفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال در برنامه‌های هفته کتاب به موضوع پیوند کتابفروشی‌‌های محلی با خانواده‌ها تاکید شده است، زیرا بی‌توجهی به این قسمت به فرهنگ کتابخوانی کشور آسیب جدی زده است.

وی افزود: در این زمینه پوسترهایی تهیه شده و در فضای مجازی و کتابفروشی‌ها بر نقش مهم کتابفروشی‌های محلی و لزوم ارتباط خانواده‌ها با این فروشگاه‌‌ها تاکید کرده‌ایم.

حسن‌پور با بیان اینکه ۳۰‌ آبان همزمان با روز کتابگردی نیز تاکیر ویژه‌ای بر این موضوع داریم، گفت: علاوه بر آن دوشنبه و سه‌شنبه ۲۷ و ۲۸ آبان ماه نیز به همراه هیات مدیره از مسیرهای مشخصی به کتابفروشی‌ها خواهیم رفت و مسائل و دغدغه‌های آن را از نزدیک رویت می‌کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 142941 ساعت خبر : 11:34 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=142941
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات