فیلم مسخره باز را باید در سالن سینما ببینید تا لذت ببرید

فیلم مسخره باز را باید در سالن سینما ببینید تا لذت ببرید

پایگاه خبری گلونی بهاره حاصلیان: بدیهی است سریال‌های تلویزیونی برای پخش در تلویزیون خانگی ساخته می‌شوند و فیلم‌های سینمایی هم برای پخش در سالن سینما.

همانگونه که در استخر شیرجه می‌زنید و می‌توانید شنای قورباغه و کرال سینه انجام دهید اما در وان حمام خانه‌تان فقط به یک دوش ساده بسنده می‌کنید.

هر چند شاید به نظر برسد که رفتن به سینما فرصت و فراغ بالی می‌خواهد که این روزها شاید در میان مشغله‌های کاری کمتر وجود دارد، اما بازهم رفتن به سینما و دیدن فیلم، روی پرده عریض آن و شنیدن صدای دالبی‌اش، تجربه‌ای است که با هیچ بهانه‌ای کنار گذاشته نمی‌شود. حتا اگر آن بهانه‌، نداشتن بودجه و درآمد کافی برای خرید بلیت باشد.

درست است که بعد از مدت زمان کوتاهی حتا اگر فیلمی به شیوه‌های غیر مجاز تکثیر نشود، به صورت سی‌دی برای نمایش خانگی راهی بازار می‌شود اما فیلم‌های سینمایی را باید در قاب سینما دید و از میزانسن‌ها و تمهیداتی که فیلمساز برای ساخت یک اثر به کار گرفته است لذت برد.

تیزر فیلم مسخره باز

در این نوشتار قصد ندارم بگویم که سینما و چرخه‌ی اقتصادی آن محتاج مخاطبان است و برای کمک به فیلمساز و تهیه کننده باید پول فیلم از گیشه آن تأمین گردد. پس برای کمک به اقتصاد سینما بیشتر به سینما برویم.

بلکه می‌خواهم یادآوری کنم فیلم سینمایی باید بر روی پرده سینما نمایش داده شود تا تأثیر لازم بر مخاطبین بگذارد.

فیلم «مسخره باز» از آن دست فیلم‌هایی است. حتماً و باید آن را در تاریکی لذت بخش سالن سینما و روی پرده عریضش تماشا کرد. باید صدای دالبی‌اش را با سیستم‌های صوتی مخصوص شنید.

در آنصورت خواهید فهمید که چرا فیلم مسخره باز در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، چهار جایزه را نصیب خود کرده است!

پایان پیام

کد خبر : 141089 ساعت خبر : 8:20 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=141089
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات