نخستین تجربه تهیه‌کنندگی شبنم مقدمی در تئاتر؛ ایرانشهر به استقبال «سوختن» می‌رود

نخستین تجربه تهیه کنندگی شبنم مقدمی برای اجرا آماده می‌شود؛ ایرانشهر به استقبال «سوختن» می‌رود

به گزارش پایگاه خبری گلونی تئاتر «سوختن» به تهیه‌کنندگی شبنم مقدمی و کارگردانی مشترک علیرضا آرا و علیرضا اولیایی از اواخر آبان‌ماه روی صحنه می‌رود.

«سوختن» عنوان تئاتری است به تهیه کنندگی شبنم مقدمی که به شکل مشترک توسط همسرش علیرضا آرا و علیرضا اولیایی کارگردانی شده است. این تئاتر که بر اساس متنی از مهرداد کوروش‌نیا برای اجرا آماده شده قرار است از ۲۶ آبان‌ماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی مجموعه ایرانشهر روی صحنه برود.

تئاتر «سوختن» که مجری طرح آن «نورالدین حیدری ماهر» است مضمونی اجتماعی دارد و در آن بازیگرانی چون مجتبی پیرزاده، میثاق زارع، مصطفی پروین و سوگل خلیق بازی دارند.

«سوختن» از ۲۶ آبان‌ماه هر شب به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹٫۱۵ دقیقه اجرای خود را شروع می‌کند. مدت زمان این تئاتر ۷۵ دقیقه است.

شبم مقدمی با تهیه تئاتر «سوختن» برای نخستین بار عرصه تهیه‌کنندگی را تجربه می‌کند. او به عنوان بازیگر چندی پیش تئاتر «مرغ دریایی من» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه داشت که با استقبال خوب مخاطبان روبه رو شد.

شبنم مقدمی متولد ۱۳۵۱ در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش‌آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است.

او فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای برنامه «خانه کاغذی» به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد و سابقه اجرا در برنامه‌هایی چون «هفت شنبه»، «خط خطیم»، «کبوتری ناگهان» و «هفت ترانه» را داراست.

وی به موازات فعالیت‌های رادیویی خود، کار بازیگری در سینما را با فیلم «زخمی» (کامران قدکچیان، ۱۳۷۷) آغاز نمود و تاکنون در فیلم‌های زیادی از جمله «از صمیم قلب» (بهرام کاظمی، ۱۳۷۹)، «به نام پدر» (ابراهیم حاتمی کیا، ۱۳۸۴)، «پاداش سکوت» (مازیار میری، ۱۳۸۵) و «فرزند خاک» (محمدعلی آهنگر، ۱۳۸۵) و سینمایی «تنهایی» با حضور شهاب حسینی در سال ۱۳۹۰ نقش‌آفرینی کرده‌است.

 همچنین شبنم مقدمی اولین سیمرغ بلورین خود را برای عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم «امروز» در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

پایان پیام

کد خبر : 142460 ساعت خبر : 12:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=142460
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات