هشدار شورای صنفی نمایش نسبت به یک اتفاق عجیب و تازه در سینماهای سطح کشور

هشدار شورای صنفی نمایش نسبت به یک اتفاق عجیب و تازه در سینماهای سطح کشور

شورای صنفی نمایش نسبت به رعایت نشدن سانس‌های نمایش فیلم های سینمایی در سینماها هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از ایسنا طبق اعلام غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در جلسه روز یک شنبه ۲۶ آبان ماه این شورا، درباره عدم رعایت سانس های نمایشی برخی فیلم‌ها صحبت و تاکید شد: سینماهایی که در چرخه اکران حسب حواله شورا رعایت سانس نمایش هر فیلم را نکنند، در مرحله اول تذکر و در مرحله بعد به صورت مکتوب تذکر می‌گیرند و در صورت عدم اجرای صحیح سانس چرخشی با تصویب شورای صنفی از صدور حواله برای آنها جلوگیری میشود.

همچنین او درباره مصوبات دیگر این جلسه اظهار کرد: کف فروش فیلم‌ها بررسی و نمایش آنها ادامه دارد، البته از چهارشنبه ۲۹ آبان فیلم «معکوس» پولاد کیمیایی در سرگروه سینمایی «آستارا» به جای فیلم مسخره‌باز به نمایش در می‌آید و اکران «مسخره‌باز» همایون غنی‌زاده هم در سینماهای زیر گروه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است چندی پیش فیلم سینمایی مسخره‌ باز به کاگردانی همایون غنی‌زاده موفق به کسب جایزه ویژه هیات داوران سی و پنجمین جشنواره فیلم ورشو لهستان شد.

فیلم مسخره‌ باز نماینده سینمای ایران در بخش اصلی رقابتی جشنواره فیلم ورشو در کشور لهستان بود.

«مسخره باز» با بازی علی نصیریان، صابر ابر، بابک حمیدیان، رضا کیانیان، داریوش موفق، محسن حسینی و هدیه تهرانی همراه است.

عرضه و پخش بین المللی «مسخره باز» برعهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است. «مسخره باز» به تهیه کنندگی علی مصفا و سرمایه گذاری مهدی کرمی ساخته شده است.

طبق اعلام غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) فیلم سینمایی «مسخره‌باز» از ۱۷ مهرماه در سینماها اکران شد و نمایش آن در سرگروه خود یعنی آستارا از هفته آینده شروع کرد و حالا در آستانه پایان اکران خود است.

انتهای پیام

کد خبر : 142757 ساعت خبر : 11:43 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=142757
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات