تعبیر خواب یلدایی خود را اینجا بخوانید؛ اگر یک هندوانه در خواب ببینیم تعبیرش چیست؟

تعبیر خواب یلدایی خود را اینجا بخوانید؛ اگر یک هندوانه در خواب ببینیم تعبیرش چیست؟

پایگاه خبری گلونی سمیه رستمی: در کتاب قیلوله‌بن‌چرتیه، ابن‌ابی‌الکابوس، باب هندوانه شب‌چله آمده است:

خواب دیدن هندوانه بر چند وجه است: اول: رامبد جوان. دوم: خربزه گرمسار. سوم: نوعی زن هندویی که مهریه‌اش گاو حسن آقا ایناست، مهریه را پرداخت کند، آن زن هندو را می‌سوند. چهارم: قارپوز مشهدی که نوعی طالبی دراز است مثل خیار و به آن خربزه هم می‌گویند.

خواب دیدن هندوانه در غیر فصلش بدیمن و شوم است مخصوصاً نزدیک شب‌چله. خوابش را دانلود نکند بگذارد در آرشیوش تا به فصلش خواب ببیند.

تعبیر خواب یلدایی

اگر از دستش دررفت و خواب هندوانه دانلود کرد؛ بزرگ‌تر فامیل باشد که جمله فامیل نسبی و سببی بر وی مهمان شوند، پوست، گوشت و ریشه‌اش را بجوند و به زیور هضم بیارایند.

اگر از چتربازان قوم خویش باشد و در خواب ببیند پوست هندوانه می‌خورد، در گروه فامیلی قرار گذاشته‌اند شب‌چله، منزل وی جمع شوند تا پوستش را یکدست و بدون سرسوزنی زدگی برکنند، جبران تمام چتربازی‌هایش.

اگر سفیدی هندوانه سق‌ بزند؛ نشان کچلی است که یا کچل می‌شود یا شده است یا بنر kachlaing soon بر ناصیه‌‌اش نصب‌کرده‌اند پس بر او باد شامپو سیر که بوعلی نیز بر آن مداومت می‌نمود.

اگر در خواب گوشت هندوانه می‌خورد و تخمه‌هایش را نمی‌بیند و می‌بلعد و آب هندوانه از لب‌ولوچه‌اش چون آبشار روان باشد، سوروسات یلدایش به پاست و میزبان وی را در دل ناسزا گوید و او نشنود.

تعبیر خواب یلدایی

خرناس خورپفیان در کتاب «خواب مرگی» تعبیر صدای هندوانه در خواب را چنین ذکر کرده:

۱- آنکه اگر بر هندوانه کوبید و صدای خودپرداز برخاست؛ تمام هزینه‌های شب یلدا برای اوست و چنان بسوزد که زغال کبابی شود، سیاهی زمستان بر روی وی خواهد ماند.

۲- صدای پیامک واریز حقوق درکند؛ نشان ادای تمام و کمال آداب و سنن شب یلدا است تا به آخر که نیوشیدن لیوانی آب داغ نبات با عرق نعناع که بشورد و ببرد.

۳- ببیند هندوانه صدای چند سکه بهار آزادی در قلک سفالین بدهد؛ چه خواب مبارکی است که باجناق او را در یلدا مهمان کند، سزاوار است حتماً قبل مهمانی رمان جنایات و مکافات را بخواند و پلن A و B داشته باشد برای رفع کدورت‌های سابق، جبران مافات و جمع‌کردن غنائم در صلح و صفا.

۴- هندوانه صدای تراول صدتومانی بدهد؛ بازهم در منزل باجناق مهمان شود اما یقین بداند که یا فرش نو کرده‌اند یا مبل.

این مهمانی تله است تا مبل ‌و فرش‌ است در عمق عنبیه چشمش فروکنند، چندان‌که بزم یلدا کوفتش شود به‌غایت.

دم به تله ندهد یا در منزل باجناق عینک دودی بزند خودش را با اشربه و اطعمه مغزهای آجیل سرگرم کند، تخمه نخورد که وجودش برای انحراف ذهن از مغزهای آجیل است.

۵- هندوانه صدای چک برگشتی مچاله بدهد یا صدای کاغذ سفته پاره بشنود؛ دوست و همکاری او را تعارف کند به مهمانی و بعداً پیام بدهد «شرمنده داداش، کاری پیش‌ اومد، نمی‌تونم در خدمت باشم» بداند که وی را اسکل نموده و پیچانده باشد.

سزاست که وی را دشنام آب‌نکشیده سند کند و بلاک نماید که تعارفش توخالی بود همچون طبله غازی.

۶- هندوانه صدای اوراق مشارکت با سود قطعی بدهد؛ خانواده هزینه شب یلدا را دونگی حساب کنند و از وی بستانند که بر بزرگان خانواده هیچ فشاری نیاید و دور همی‌شان خوش‌تر باشد.

۷- هندوانه صدای آن خانم که درون دستگاه نوبت‌دهی بانک نشسته، داشته باشد؛ بداند شام زیاده از حد خورده و خوابش تعبیر ندارد. اصلاً چه معنا دارد صدای آن خانم در خواب وی پلی بک بشود. استغفار کند و با لحن آن خانم تا ۷۶۳ بشمارد دوباره بخوابد.

۸- هندوانه صدای آبدارچی بانک نبش خیابان که خش دارد و بداخلاق است بدهد؛ تعبیر نیکو ندارد. به جامعه معبران فحش ندهد و درست درمان خواب ببیند، برای رفع بلا صدقه بدهد و یا در آینه به چشم‌چپش فوت کند.

۹- هندوانه صدای خربزه مشهدی بدهد؛ خواب وی خط رو خط شده است وگرنه هندوانه صدای خربزه ندارد. بر وی باد ریست کردن خوابش یا خاموش روشن نمودن مودم چندین بار.

۱۰- از هندوانه صدای آلارم موبایلش پخش شود؛ باید بیدار شده برود دنبال یک‌لقمه‌نان که خربزه آب است.

پایان پیام

کد خبر : 145038 ساعت خبر : 9:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=145038
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات