رنگین کمان در آسمان تهران سوژه عکاسی بسیاری از کاربران شد

 رنگین کمان در آسمان تهران سوژه عکس‌های بسیاری از کاربران شد

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: دیروز آسمان تهران شگفتانه ویژه‌ای برای تهرانی‌ها داشت و آنها را حسابی خوشحال کرد.

بعد از مدت‌ها که هوا فقط خاکستری بود و پر از آلودگی، دیروز نه‌تنها پاک و سالم بود، بلکه به شهروندان تهرانی رنگین کمان زیبایی هم هدیه داد.

البته خود آسمان هم توقع این عکس‌العمل از مردم را نداشت و فکر نمی‌کرد آنقدر مهم باشد که صفحات مجازی کاربران پر شود از عکس‌های مختلف رنگین کمان و لایک‌ها یکی پس از دیگری بر صفحه کوبیده شوند.

این مقدار از عکس و لایک شاید برای دیدن بشقا‌ب پرنده‌، جسمی ناشناخته و از این چیزها طبیعی باشد اما برای یک رنگین کمان که در گذشته بیشتر باعث خوشحالی کودکان بود و بزرگترها خیلی لطف می‌کردند نگاهی سرسری به بالا می‌انداختند، زیاد بود.

البته خوب که نگاه کنیم این پدیده در هوایی که بیشتر سال در دو حالت آلوده و خیلی آلوده قرار دارد کم از سفینه فضایی و جسم ناشناخته ندارد.

مردم تهران که این چند روز زمین و آسمان‌شان پر از دود و دم بود حق دارند با دیدن هوای سالم به وجد بیایند، پس کاملاً طبیعی است که با دیدن رنگین کمان مشغول عکس‌برداری از این لحظه تاریخی شوند، تا برای نوه، نتیجه‌های خود با سند و مدرک زیباترین آسمان تهران را نشان دهند و بگویند «همیشه که آسمان این شکلی نبود یادش بخیر قدیم‌ها یک روزهایی آسمان آبی را می‌دیدیم و حتا یک‌بار رنگین کمان را هم دیدیم.»

کاش بچه‌های آینده هم بتوانند لااقل مثل نسل ما گاهی آسمان آبی تهران را ببینند، گاهی از رنگین کمان عکس بگیرند و در هوایی پاک و سالم نفس بکشند.

حالا دیگر هوای آلوده فقط ریه‌های تهران را پر نکرده و کلان‌شهرهای دیگری هم گرفتار شده‌اند و روز به روز بر میزان آلودگی هوایشان اضافه می‌شود.

با این روند آیا هوایی برای فرزندان‌مان باقی خواهد ماند؟

پایان پیام

کد خبر : 144412 ساعت خبر : 12:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=144412
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات