عوامل برنامه چراغ پاسخگوی تماس‌های مردم در واحد ارتباط با مخاطبان یا همان ۱۶۲

عوامل برنامه چراغ پاسخگوی تماس‌های مردم در واحد ارتباط با مخاطبان یا همان ۱۶۲

عوامل برنامه «چراغ» امروز دوشنبه ۲۵ آذر با حضور در واحد ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) پاسخگوی تماس های تلفنی مخاطبان می شوند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی مصطفی هیودی تهیه کننده، المیرا سماواتی مجری و فاطمه محرابی نویسنده امروز با حضور در واحد ارتباط با مخاطبان در اداره كل روابط عمومي صدا و سيما پاسخگوی مردم می شوند.

بنا است ساعت ۱۴ تا ۱۵ امروز تماس های تلفنی که با شماره ۱۶۲ برقرار می شود توسط تیم «چراغ» پاسخگویی شود و علاقمندان این برنامه فرصت دارند سوالاتشان درباره اين مجموعه را امروز مستقیما از عوامل آن بپرسند.

«چراغ» با کارگردانی فرزام محبی و سردبیری حسن وزیری هر هفته چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۲۲:۳۰ از گروه اجتماعی شبکه پنج با مدیریت مجید اکبرشاهی روی آنتن می رود و روز بعد ساعت ۱۳ بازپخش می شود.

در سایت شبکه پنجم سیما در توضیح این برنامه آمده است: چراغ درباره عفاف و حجاب و دعوت به این فرهنگ است. ما تجربه های موفقی را که افراد مختلف اعم از پژوهشگر، نویسنده و فعالان فرهنگی در این حوزه داشته‌اند در برنامه معرفی می‌کنیم و در هر قسمت با یکی از آن‌ها گپ می‌زنیم.

تیم تحقیق و پژوهش ما افراد مختلفی را پیدا کرده‌اند که در مدارس گوناگون چنین فضایی را تجربه کرده‌اند؛ افرادی که برخی‌شان به دبیرستان‌ها سر زده‌اند و بین نوجوانان بوده‌اند یا در دانشگاه‌ها برای جوانان کارگاه آموزشی درباره حجاب و عفاف برگزار کردند و…

در «چراغ» نشان می‌دهیم از راه‌هایی ساده، با سلیقه، توام با احترام و محبت می‌توان در حوزه ترویج عفاف و حجاب حرکت کرد و بعضاً هم خیلی موثر واقع شد.

از سوی دیگر در جامعه این موضوع رواج پیدا کرده که حجاب فقط چادر است.

در حالی که ما در «چراغ» پوشش و عفاف را مدنظر قرار داریم و فرد مانتویی که حجاب خوبی دارد هم نماینده عفاف است. اصلا مجری برنامه یک خانم مانتویی است که حجاب مناسبی دارد.

پایان پیام

کد خبر : 144912 ساعت خبر : 4:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=144912
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات