عکاسان با نورنگار به قزوین سفر کردند؛ تور یک روزه آموزشی همراه با اساتید عکاسی

عکاسان با نورنگار به قزوین سفر کردند؛ تور یک روزه آموزشی همراه با اساتید عکاسی

به گزارش پایگاه خبری گلونی عکاسان در قالب تور عکاسی آموزشی یک روزه همراه با ششمین دوره از جشنواره عکاسی نورنگار به قزوین سفر کردند.

به گزارش روابط عمومی این جشنواره، این سفر که نخستین تور عکاسی نورنگار در دوره ششم به شمار می آید، از ساعت ۵ صبح روز جمعه (۸ آذر) آغاز شد و شامگاه آن به پایان رسید.

عکاسان با نورنگار به قزوین سفر کردند

در این سفر یک روزه، شرکت کنندگان پس از صرف صبحانه، برای عکاسی به عمارت چهل ستون رفته و در ادامه راهی کاروان سرای سعد السلطنه شدند و به عکاسی از از ابنیه تاریخی و بازارهای سنتی پرداختند. بازدید و عکاسی از مسجد جامع قزوین، امامزاده حسین و حسینیه امینی ها از دیگر برنامه های سفر یک روزه نورنگار در سفر به قزوین بود.

حضور عکاسان در این سفر یک روزه با هدایت اساتید و داوران ششمین دوره از جشنواره نورنگار همراه بود.

تور یک روزه آموزشی همراه با اساتید عکاسی

این سفر با حضور افشین بختیار و امیرعلی جوادیان داوران جشنواره ششم، مسعود افشانی دبیر جشنواره، داریوش محمدخانی استاد رشته عکاسی و اصغر عباسی مدیر اجرایی جشنواره همراه بود.

ششمین جشنواره عکس نورنگار هم اکنون در مرحله دریافت آثار قرار دارد و علاقه مندان می‌توانند تا پایان آذر ماه جاری جهت شرکت در ششمین جشنواره عکس نورنگار عکسهای خود را در سایت نورنگار بارگذاری کنند.

دوره ششم جشنواره

دوره ششم جشنواره نورنگار با جوایزی نزدیک به پنجاه میلیون تومان برای ۶ نفر در دو بخش مجزا، شرکت‌کنندگان را به شرکت در بخش اصلی با موضوع “بازارهای قدیمی و بازارچه‌های محلی ایران” و در بخش جنبی با موضوع” زندگی روستایی” ترغیب می‌کند و هر عکس که بتواند در ذیل «عکاسی ایرانِ من» و با نگاه به سوژه‌های مرتبط با موضوعات جشنواره قرار گیرد، می‌تواند در جشنواره حضور یابد.

مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود. ضمنا همانند سالیان گذشته از ۱۰۰ اثر برتر در گالری خانه عکاسان واقع در همین مکان برای اولین بار رونمایی خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر : 143565 ساعت خبر : 6:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=143565
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات