فیلم پیشونی سفید ۳ را با بهترین کیفیت دانلود کنید و ببینید

فیلم پیشونی سفید ۳ را با بهترین کیفیت دانلود کنید و ببینید. فیلم آهوی پیشونی سفید به قسمت سومش برسد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی در این وانفسای قحطی فیلم کودک، این که فیلم آهوی پیشونی سفید به قسمت سومش برسد، قطعاً اتفاق بسیار خوشایندی است.

فیلم پیشونی سفید ۳

سید جواد هاشمی طی این سال‌ها بی‌سروصدا این فیلم موفق را در حوزه کودک ساخت که بر اساس اقبال خانواده‌ها و کودکانشان، این فیلم به بخش سوم خود نیز رسید.

سید جواد هاشمی را بیش از هرچیز به ایفای نقش کاراکترهای مثبت در فیلمهای سینمایی دیده‌ایم. تا جایی که به گفته خودش، او در این فیلم‌ها ۲۹ بار شهید شده است و زمانی که تصمیم به ساخت فیلم اول آهوی پیشونی سفید گرفته، مایه تعجب همکاران و دوستان خود شده است.

با این حال در معرفی فیلم آهوی پیشونی سفید ۳ باید گفت که سید جواد هاشمی در این کار موفق بوده است.

طبق آنچه از او نقل شده، هاشمی قصد نداشت به سبک برخی دیگر از فیلم‌های کودک، به نام کودکان و به کام بزرگترها، فیلمی از نوستالژی‌های کودکان قدیمی بسازد. بلکه می‌خواسته فیلمی با مولفه‌های جذب و سرگرمی کودکان حال حاضر روانه پرده کند.

برای بازی در این فیلم، هنرپیشه‌های متعددی دعوت به‌ کار شده‌اند.

از همه ژانر و با هر نوع معروفیتی. از صداپیشه‌های معروف و محبوب عروسکهای تلویزیونی گرفته تا هنرپیشگان آثار جدی و یا طنز. معرفی بازیگران فیلم آهوی پیشونی سفید ۳ را می‌توان از شخصیت اصلی آن شروع کرد: پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ترلان پروانه، امین زندگانی، محمدرضا شریفی‌نیا، هومن حاجی‌عبداللهی، نادر سلیمانی و سیدجواد هاشمی.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از:

 نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: سیدجواد هاشمی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد خالقی، تدوین: سیدجواد هاشمی، مهران گنبدلو، طراح لباس: سحر گوران، طراح صحنه: علی شایان فر، طراح چهره پردازی: شهرام خلج، جلوه های بصری: محمدرضا نجفی امامی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراحی صدا: علی ابوالصدق، موسیقی: بهنام صبوحی، طراح حرکات موزون: کمال رضوی، عکاس: لیلا خوشکنار، مدیر تولید: ایرج طلایفه غلامی، جانشین تهیه کننده: عباس دلدار، مجری طرح و سرمایه گذار: حسین احمدی، پخش: نور تابان.

برای دانلود فیلم روی کیفیت مورد نظر خود کلیک کنید

کیفیت ۴۸۰

کیفیت ۷۲۰

کیفیت ۱۰۸۰_HQ

کیفیت BLURAY

همه کیفیت‌ها

پایان پیام

کد خبر : 145089 ساعت خبر : 11:19 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=145089
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات