گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امشب با مردم صحبت می‌کند

گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امشب با مردم صحبت می‌کند

کالدرون مهمان یلدایی علی ضیا؛ حضور خانوادگی چهره ها از عموپورنگ تا خانواده امیرسلیمانی

علی ضیا امشب در ویژه برنامه شب یلدا میزبان گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌شود و فردا شب نیز با داریوش فرضیایی و مادرش و خانواده امیرسلیمانی گفتگو می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی این برنامه، ضیا جمعه شب در نخستین قسمت برنامه شب یلدای شبکه یک، علاوه بر سرمربی قرمزها، میزبان علی صادقی بازیگر محبوب طنز، جواد انصافی معروف به عبدلی، مجید قناد عمو قناد کودکان، مصطفی راغب خواننده و چهره‌های مردمی است که همواره در برنامه هایش نقش پررنگی دارند.

این مجری و تهیه کننده فردا شب نیز به گفتگو با سعید، سپند و کمند امیر سلیمانی خانواده بازیگر به همراه مادر خانواده می‌پردازد و میزبان عمو پورنگ و مادرش خواهد بود.

بهروز رضوی گوینده خوش صدای پیشکسوت نیز به برنامه می‌آید و چهره های مردمی نیز از مهمانان ثابت این ویژه برنامه خواهند بود.

ویژه برنامه یلدای شبکه یک جمعه و شنبه شب از ساعت ۲۳ به مدت سه ساعت روی آنتن می‌رود.

علی ضیا سال ۱۳۸۴ به تهران آمد و از ۱۹ سالگی به‌طور اتفاقی وارد رادیو شد و کار خود را در رادیو جوان با برنامه طنز پسری از کاشانه شروع کرد که به عنوان آیتم برتر انتخاب شد و پس از ۵ سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد و پس از پذیرفته شدن در تست گویندگی قرار شد اجرای برنامه شروع خوب را به عهده بگیرد، ولی به دلیل فضای علمی‌ای که علی ضیا داشته و اختراعی که از سید علی ضیا ارائه شده بود، اجرای برنامه گزینه جوان به علی ضیا پیشنهاد شد و اولین برنامه‌ای که به‌طور زنده از علی ضیا روی آنتن رفت اولین کار خود را در سیما با برنامه گزینه جوان تجربه کرد. البته همزمان با این برنامه، برنامه خط و ربط هم در رادیو اجرا می‌کرد.

پایان پیام

کد خبر : 145159 ساعت خبر : 2:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=145159
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات