آلبوم بی نام منتشر شد؛ این آلبوم را از گلونی به راحتی دانلود کنید

آلبوم بی نام منتشر شد؛ این آلبوم را از گلونی به راحتی دانلود کنید

پایگاه خبری گلونی میثم کریمی:‌ تازه‌ترین اثر محسن چاوشی بالاخره از روز دوشنبه در قالب نسخه دیجیتالی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

آلبوم بی‌نام که در ابتدای تولید قرار بود با نام قمارباز روانه بازار موسیقی کشور شود، با ۱۱ قطعه و اشعاری از مولانا و سعدی  تولید شده است که در این بین از اشعار برخی شاعران دیگر نیز به‌صورت ترکیبی و در تجربه‌ای جدید استفاده شده است و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

برای دانلود آلبوم بی نام محسن چاوشی کلیک کنید

آهنگسازی، تنظیم و میکس و مستر این آلبوم را به صورت کامل محسن چاوشی برعهده داشته و محمد جاسمی نیز به‌ عنوان هم‌خوان و خواننده مهمان دراین اثر حضور دارد.

«قند منی»، «گنجشک پریده»، «بار سلطان»، «چنگ»، «قمارباز»، «عقل و خرد»، «زاهد»، «باز آمدم»، «من ندانستم»، «قوم به حج رفته» و «راز» قطعات آلبوم بی‌نام با صدای محسن چاوشی هستند.

محسن چاوشی پیش از این آلبوم‌های «یه شاخه نیلوفر»، «ژاکت»، «حریص»، «سنتوری»، «پرچم سفید»، «من خود آن سیزده‌ام»، «پاروی بی‌قایق» و «امیر بی‌گزند» را به صورت مستقل منتشر کرده است.

آلبوم بی نام دهمین آلبوم محسن چاوشی است.

آلبوم بی نام بالاخره منتشر شد؛ این آلبوم را از گلونی به راحتی دانلود کنید

در ابتدا قرار بود این آلبوم در تاریخ پنجم آذرماه منتشر شود، اما با توجه به اتفاقات اخیر و قطع سراسری اینترنت انتشار آلبوم بی‌نام محسن چاوشی یا همان قمارباز به تاخیر افتاد.

انتشار آلبوم بی‌نام چندین بار به دلایل مختلف به تعویق افتاد، اما سرانجام انتظارها به سر رسید.

آخرین آلبوم منتشرشده از چاوشی، آلبوم ابراهیم بود که با استقبال خیلی خوبی مواجه شد. مجموعه حاضر شامل یازده آهنگ باکلام است که در آنها از اشعار مولانا، سعدی، فصیح‌الزمان شیرازی و وحشی بافقی بهره گرفته شده است.

امید است که این هنرمند با اثر جدید خود توجه طرفدارانش را بیش از پیش جلب کند.

آلبوم بینام را اکنون می‌توانید از گلونی خریداری کنید.

کسانی که آلبوم را در زمان پیش فروش خریداری کرده‌اند، در قرعه‌کشی پنجاه آلبوم فیزیکی امضاشده به اضافه پوستر امضاشده آلبوم شرکت داده خواهند شد.

پایان پیام

کد خبر : 145382 ساعت خبر : 9:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=145382
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات