دسترسی مشترکان ایرانسل به خدمات اینترنت برقرار است؛ اطلاعیه ایرانسل در مورد حواشی امروز

دسترسی مشترکان ایرانسل به خدمات اینترنت برقرار است؛ اطلاعیه ایرانسل در مورد حواشی امروز

در پی مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر بروز اختلال در دسترسی مشترکان تلفن همراه چند استان، ایرانسل اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«پیرو مطالب منتشر شده در فضای مجازی درباره بروز اختلال در دسترسی مشترکان تلفن همراه چند استان، به اطلاع می‌رساند، در حال حاضر خدمات شبکه اینترنت ثابت (TD-LTE) ایرانسل اعم از ترافیک داخلی و بین‌المللی، همچنین خدمات مکالمه و پیامک، در سراسر کشور برقرار است.

دسترسی مشترکان ایرانسل به خدمات اینترنت

شبکه اینترنت همراه ایرانسل نیز در حال خدمات‌رسانی به مشترکان است.»

پایان پیام

در ششم آذر ماه ۱۳۸۴، مجوز اپراتوری دوم تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به شرکت ایرانسل اعطا شد. واگذاری و توزیع سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری شرکت ایرانسل در چهار شهر تهران، تبریز و مشهد و ساری از روز شنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۶ آغاز شد.

شرکت ایرانسل همچنین خدمات تلویزیون اینترنتی به مشترکان خود ارائه می‌دهد.

این خدمات در قالب اپلیکیشن لنز به مخاطبین عرضه می‌شود و برای تماشای فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های زنده تلویزیون، که قابلیت‌هایی مثل توقف و عقب کشیدن برنامه‌های زنده، ضبط برنامه‌ها و دسترسی به آرشیو صدا و سیما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این اپلیکیشن مشترکین ایرانسل می‌توانند با دانلود و نصب برخی از سریالها و فیلم‌های سینمایی را به صورت رایگان و بدون کم شدن حجم بسته در صورت داشتن بسته اینترنتی فعال مشاهده کنند.

سهام ایرانسل از بدو تأسیس در اختیار شرکت گسترش الکترونیک ایران (۵۱٪) گروه ام‌تی‌ان (۴۹٪) بوده‌است.

روابط عمومی ایرانسل

تلفن: ۴۵۸۱ ۲۳۱۹ -۰۲۱
فکس: ۸۹۷۸۳۷۱۲ – ۰۲۱
وب سایت
ایمیل pr@mtnirancell.ir

نشانی: میدان هروی، خیابان شهید پناهی نیا، خیابان زندی، کوچه قادری، کوچه علی دوست، پلاک ۵

پایان پیام

کد خبر : 145561 ساعت خبر : 6:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=145561
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات