رستوران قوام یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های بوشهر است

رستوران قوام یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های بوشهر است

به گزارش پایگاه خبری گلونی بوشهر یکی از شهرهای زیبای ایران است که پر از جاذبه‌های تاریخی و سنتی و البته غذاهای خوشمزه است.

در یک سفر چه چیز از این بهتر که مزه غذاهای سنتی و محلی یک شهر را در رستورانی تاریخی و قدیمی امتحان کنید و در کنار مزه‌ و عطر غذاهای رنگین جنوبی از مکانی با قدمت صد و پنجاه سال دیدن کنید.

اگر به بوشهر سفر کردید و به دنبال چنین فضایی می‌گردید به رستوران قوام سری بزنید و غذاهای متنوع و خوشمزه جنوبی را در محیطی زیبا و سنتی میل کنید.

برای رسیدن به این مکان باید به خیابان خلیج فارس، بوستان قوام بروید.

این غذاخوری را در آب‌انبار ۱۵۰ ساله قوام ساخته شده‌ و فضای داخلی‌اش را با عکس‌هایی از بوشهر قدیم و جدید و وسایل قدیمی تزئین کرده‌اند.

در این مجموعه عکس شخصیت‌های مشهوری چون رئیس‌علی دلواری و حسن زنگنه به همراه تاریخچه زندگی‌شان بر روی دیوار قاب شده‌اند و قبل از آمدن غذای‌تان می‌توانید نگاهی به این عکس‌های نوستالژی داشته باشید تا سرگرم شوید و گرسنگی از یادتان برود.

 علاوه بر این گلیم و گبه‌های رنگارنگ، مشک بوشهری و صنایع دستی‌ مختلفی به دیوار نصب شده‌اند تا با حال و هوای معنوی بوشهر بیشتر آشنا شوید.

رستوران قوام یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های بوشهر است

در کنار این ویژگی‌ها، ساختمان قدیمی و فضای سنتی و نزدیکی به ساحل، اینجا را به رقیبی جدی برای باقی رستوران‌های بوشهر تبدیل کرده است.

پیشنهاد می‌کنیم ماهی شکم پر، دمپخت ماهی، میگو سوخاری، جوجه کباب و قلیه ماهی را حتماً امتحان کنید چون مشتریان از این غذاها تعریف و تمجید بسیاری کرده‌اند.

میز اردور با انواع سالاد و حلواهای بوشهری هم از دلایلی است که این رستوران را به رستوران محبوب در بوشهر تبدیل کرده‌ است.

ساعات سرویس‌دهی از ساعت ۱۰ صبح شروع شده و تا یک بامداد ادامه دارد. البته یک شنبه‌ها این رستوران تا ساعت ۱۲دایر است.

پایان پیام

کد خبر : 146097 ساعت خبر : 8:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=146097
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات