شعر اندیشه فولادوند که پرحاشیه شد در بازی فرمی موفق نبوده است

شعر اندیشه فولادوند برخلاف برخی شعرهای خودش فاقد ارزش و محتوای ادبی است

به گزارش پایگاه خبری گلونی یکی دو روز پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که خانم اندیشه فولادوند بازیگر سینما و تلویزیون را نشان می‌داد که در یک محفل ادبی در حال خواندن یکی از اشعار خود است.

به سرعت این ویدیو دست به دست شد و همگان با دیدنش ابتدا خندبدند و سپس برای ادبیات ایران افسوس خوردند.

بازی فرمی

 چند ساعت بعد خیلی‌ها به هواخواهی خانم بازیگر بلند شدند و کار او را یک بازی فرمی دانستند و منتقدان را به عدم آگاهی نسبت به بازی‌های فرمی متهم کردند.

پس از این واکنش‌ها برخی از مردم که ابتدا به این ویدیو خندیده بودند در کار خود شک کردند و گفتند نکند واقعاً این یک شاهکار هنری است که ما از آن بی‌خبریم؟

از آنجایی که هرکس در حرفه کاری خود تخصص دارد، از این رو مردمی که در شعر تخصص نداشتند خنده‌هایشان را پس گرفتند و گفتند حتماً ما سوادمان به این چیزها قد نمی‌دهد.

اما بالاخره نتیجه چه شد؟ آیا اندیشه فولادوند یک شاهکار هنری در حوزه بازی‌های فرمی در شعر خلق کرده بود یا یک تلاش شکست خورده برای رسیدن به بازی‌های فرمی کرده بود؟

ما این سوال را از چند متخصص شعر پرسیدیم. آنها به‌اتفاق گفتند: این شعر در ساخت یک بازی فرمی موفق نبوده است.

برای آگاهی بیشتر مقاله گرگ بیمار غزل نوشته دکتر اسماعیل امینی را بخوانید که در کتاب جلسه شعر آمده است.

این شیوه‌های زرد جلب توجه و متفاوت بودن در تمام شاخه‌های هنری، رسانه‌ای و رفتاری رایج است. روشی ساده و دم‌دستی برای دیده شدن.

در پایان لازم به توضیح است که خانم اندیشه فولادوند اشعار خوب و قابل قبولی هم دارد منتها در این مطلب ما فقط شعری که ویدیوی آن منتشر شد را مورد نقد و بررسی قرار دادیم.

پایان پیام

کد خبر : 145606 ساعت خبر : 1:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=145606
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

اين مسخره گويي ها فقط به درد همون بازي توي سينما و تئاترش مي خورد. از اين کارهاي سخيف رو خيلي ها هم قبلا کردند و نامشان محو شد.