فیلم شاهین به کارگردانی سالار طهرانی جدیدترین فیلم این کارگردان

فیلم شاهین به کارگردانی سالار طهرانی جدیدترین فیلم این کارگردان

به گزارش پایگاه خبری گلونی در حالی که هنوز جزئیاتی از داستان فیلم «شاهین» منتشر نشده به گفته کارگردان این فیلم، «شاهین» در ژانر (گونه) ترسناک – روانشناسانه ساخته شده است.

فیلم سینمایی «شاهین» به کارگردانی سالار طهرانی، نویسندگی مهران رنج‌بر، تهیه کنندگی آرش سجادی حسینی و علی گلبهاران محصول سازمان سینمایی داریوش است.

در این فیلم سینمایی علیرضا کمالی، گلاره عباسی، مهران رنج‌بر، بهار نوحیان، فرزین محدث، ریحانه رضی، فرشاد دهنوی، هادی الیاس و احسان امانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

هلیا رضایی عکاس و روژان ایرجی طراح گرافیک فیلم «شاهین» هستند.

مهران رنج‌بر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که در عرصه کارگردانی تئاتر و نمایشنامه نویسی نیز فعالیت می‌کند، در این فیلم ایفای نقش شخصیت صبا را عهده‌دار است.

وی علاوه بر بازی نویسنده فیلمنامه «شاهین» نیز هست.

فیلم شاهین به کارگردانی سالار طهرانی جدیدترین فیلم این کارگردان

مهران رنج‌بر پیش از این کارگردانی، نویسندگی و بازیگری در تئاترهای موفقی از جمله «استیو جابز»، «مارلون براندو»، «شوایک» و «تراس» را عهده دار بوده است.

همچنین حضور در مجموعه‌های تلویزیونی «تاوان»، «نون و ریحون»، «دورهمی» و ایفای نقش کیانوش در «آوای باران» از دیگر فعالیت‌های او در زمینه بازیگری است.

این فیلم که از متقاضیان حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است، برای اولین بار در سینمای پس از انقلاب، به صورت اورجینال نسخه توضیح‌دار ویژه نابینایان و زیرنویس‌دار ویژه ناشنوایان را تهیه و ارائه می‌کند.

این پروژه با همکاری سوینا که توضیح‌دار کردن فیلم‌های سینمایی برای نابینایان را طی ماه‌های اخیر انجام داده، در حال تولید است.

پایان پیام

کد خبر : 145692 ساعت خبر : 11:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=145692
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات