مردم به مؤسسه محک اعتماد دارند و هیچ‌وقت صندوق‌هایش را خالی نمی‌گذارند

مردم به مؤسسه محک اعتماد دارند و هیچ‌وقت صندوق‌هایش را خالی نمی‌گذارند

به گزارش پایگاه خبری گلونی احتمالاً شما هم صندوق‌هایی را با نام محک که کنار پیشخوان بیمارستان‌ها و مطب بعضی از پزشکان وجود دارد دیده‌اید.

مردم زیادی به این نام اعتماد دارند و به همین خاطر این صندوق‌ها اکثراً پر هستند.

اعتمادی که طی سال‌ها و با دیدن عملکرد این سازمان به وجود آمده است.

محک خودش را ثابت کرده و مردم هم با اعتماد به این مؤسسه، وقتی کنار پیشخوان مطب پزشک یا بیمارستان منتظر ایستاده‌اند با دیدن نام مؤسسه محک مبلغی را در این صندوق می‌اندازند.

شاید خودشان مجبور باشند مبالغ زیادی برای هزینه درمان و آزمایش‌های مختلف بپردازند ولی باز هم به دنبال انجام کار خیر در حد بضاعت‌‌شان هستند و کجا بهتر از مؤسسه محک که سال‌های زیادی است بدون داشتن بودجه‌های کلان دولتی با کمک مردم و دعای خیرشان کارهای بزرگی انجام داده و خودش را به مردم ثابت کرده است.

مردم به مؤسسه محک اعتماد دارند

اعتماد مهم‌ترین عامل برای موفقیت یک مؤسسه خیریه است. عاملی که اگر نباشد هیچ تبلیغ و بنر و بیلبوردی نمی‌تواند جایش را بگیرد.

در بسیاری از حوادث و بلایای طبیعی این مسأله به خوبی مشخص شده و مردم ترجیح می‌دهند از طریق مؤسسات یا حتا اشخاصی که از نظر خودشان مورد اعتماد هستند کمک‌های خودشان را به مناطق بحران‌زده بفرستند.

ما مردمی مهربان و بخشنده داریم. مردمی که به هنگام بروز مشکل همیشه آماده کمک هستند. این موضوع را به خوبی در هنگام سیل و زلزله و حوادث دیگر نشان دادند.

همین مردم هرگز نگذاشته‌اند صندوق‌های مؤسسه محک خالی بماند و به امید روزی هستند که هیچ کودکی در هیچ جای ایران گرفتار بیماری و درد و رنج نباشد.

به امید روزی که هیچ هموطنی بیمار نباشد و همه در سلامت و شادی زندگی کنند.

پایان پیام

کد خبر : 146070 ساعت خبر : 3:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=146070
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات