گروه ضرب و فوت موسیقی فیلم مستند فنلاندی را می‌سازد

گروه ضرب و فوت موسیقی فیلم مستند فنلاندی را می‌سازد

گروه «ضرب و فوت» که به‌تازگی نخستین آلبوم رسمی خود با عنوان «باغ پلاستیکی» را منتشر کرد، درحال ساخت موسیقی فیلم مستندی به سفارش و تهیه کنندگی سفارت فنلاند است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی این گروه موسیقی، «باغ پلاستیکی» نخستین آلبوم رسمی گروه ضرب و فوت با یازده قطعه در فضای الکترونیک جاز است که در روزهای پایانی آذر ماه امسال همزمان با اجرای این آلبوم در فرهنگسرای نیاوران منتشر و رونمایی شد.

داریوش صالح‌پور آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده گیتار و پیانو و ایده پرداز گروه ضرب وفوت درباره نخستین آلبوم رسمی این گروه گفت: این آلبوم در فضای الکترونیک جاز تهیه شده و سه قطعه از این آلبوم بازنشر آثار فیل کالینز و ژان میشل ژار و گروه پینک‌فلوید هنرمندان مطرح بین‌المللی است که سازمان ملل، اجازه انتشار و اجرای آن در سراسر دنیا را گرفته است.

گروه ضرب و فوت موسیقی فیلم مستند فنلاندی را می‌سازد

این آهنگساز و نوازنده مطرح موسیقی همچنین بیان کرد: نخستین اجرای گروه ضرب وفوت به مناسبت روز جهانی ایدز در آذر ماه سال گذشته با همکاری برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت و آلبوم باغ پلاستیکی نیز با همکاری مجدد این سازمان توسط نشر صدا گستر تهران منتشر و اجرای آن با حضور هنرمندان مطرح موسیقی همزمان با رونمایی از آلبوم و صفحه رسمی گروه در ویکی‌پدیا در ۲۵ آذرماه امسال روی برگزار شد.

وی درباره برنامه‌های این گروه توضیح داد: هم اکنون در حال ساخت موسیقی فیلم مستندی به کارگردانی دهقان محمدی و سفارش و تهیه‌کنندگی سفارت فنلاند هستیم که این مستند درباره هنر مجسمه سازی ایران و فنلاند است.

امیر محمدی نوازنده ساکسفون و کلارینت، علیرضا میرآقا نوازنده ترومپت و فلوگل هورن، سروش عمومی نوازنده فلوت و پرکاشن اعضای گروه موسیقی «ضرب وفوت» به آهنگسازی داریوش صالح پور نوازنده ادوات الکترونیک و سرپرستی رضا تاجبخش نوازنده پیانو و کیبورد را تشکیل می‌دهند.

پایان پیام

کد خبر : 146114 ساعت خبر : 10:18 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=146114
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات