تئاتر بابک کریمی و ادای دین به پدرش در سینما شهر قصه

تئاتر بابک کریمی و ادای دین به پدرش در سینما شهر قصه

بابک کریمی در اولین تجربه کارگردانی خود در تئاتر، نمایش «الویرا ۲۰۲۰» را درباره بازیگری روی صحنه می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی این بازیگر سینما که پیش‌تر چند حضور تئاتری با اجرای نمایشنامه‌خوانی یا بازی در نمایش‌هایی همچون «بازرس هاند واقعی» به کارگردانی بورژین عبدالرزاقی و «بازگشت پسر نافرمان» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی علی راضی را در کارنامه خود داشته از ۲۷ بهمن‌ماه نمایشی را به کارگردانی خود در کارگاه نمایش تئاتر شهر اجرا می‌کند.

پوستر تئاتر «الویرا ۲۰۲۰» به طراحی و کارگردانی بابک کریمی که اقتباسی از «الویرا ١٩۴٠» است نیز منتشر شده و بابک کریمی، مهدخت مولائی، آریا تقی پوریان و علیرضا مجیدی بازیگران آن هستند.

تئاتر بابک کریمی و ادای دین به پدرش در سینما شهر قصه

کریمی که به تازگی فیلم «سینما شهر قصه» را در جشنواره فیلم فجر داشت و برای آن نامزد دریافت جایزه شده بود، به ایسنا می‌گوید: بازی‌ام در این فیلم ادای دین به پدرم بود و اولین‌بار بود که در ایران نقشی کمدی بازی می‌کردم.

او اضافه می‌کند:  موضوع نمایش«الویرا ۲۰۲۰» درباره بازیگری است که متنی را تمرین می‌کند و این انتخاب هم به این دلیل بود که یک‌سری سوءتفاهم‌ پیش آمده و هجوم جوان‌هایی که به بازیگری علاقه‌مند هستند به شکلی است که معلوم است بازیگری را آسان گرفته‌اند.

«الویرا ۱۹۴۰» را بریژیت ژاک به نگارش درآورده و برگردان فارسی آن توسط بابک کریمی، علی شمس و پریسا نظری صورت گرفته است.

«الویرا ۲۰۲۰» از ۲۷ بهمن‌ماه، ساعت ۱۸ در کارگاه نمایش تئاتر شهر بر روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سامانه تیوال مراجعه کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: ایلیا شمس، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: الهه برادران، طراح لباس: مسیحا اصلانی، عکاس: شاهین آزما، دستیار دوم کارگردان: مرجان پورمحمودی، روابط عمومی: سارا حدادی، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ.

پایان پیام

کد خبر : 148477 ساعت خبر : 9:31 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=148477
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات