خرید و فروش آنلاین سیم کارت در سیم خان

خرید و فروش آنلاین سیم کارت در سیم خان

خرید غیر حضوری سیم کارت به شیوه کاملاً متفاوت-تغییر در شیوه خرید سیم کارت- هم اکنون می توانید سیم کارت را به شیوه متفاوتی خرید نمایید

طی چند سال اخیر با روی کار آمدن سامانه‌های هوشمند، شکل زندگی و انجام کارهای روزمره، دست خوش تغییرهای زیادی شده است.

دیگر نیازی نیست برای خرید کالاهای مختلف، وقت زیادی گذاشته و به بازارهای شهر مراجعه کنید؛ چراکه امروزه همه این کارها را می‌توان با چند کلیک روی گوشی هوشمند به سادگی انجام داد.

امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های زیاد روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است و هوشمند شدن بسیاری از فعالیت‌های روزانه، باعث صرفه‌جویی در وقت و در نتیجه تردد کمتر در خیابان‌های شهر می‌شود.

خرید و فروش آنلاین سیم کارت در سیم خان

از سوی دیگر تنوع و گسترش کسب و کارهای اینترنتی به دلیل ایجاد فضای رقابتی بین فروشندگان موجب می شوند محصول با قیمت مناسب تری به دست مصرف کننده نهایی برسد.

اما سیم کارت از آن دسته محصولاتی است که با توجه به تغییر روش های خرید، همچنان به شیوه سنتی و چند واسطه گری خرید و فروش می‌شود و این موضوع باعث افزایش قیمت نهایی آن نیز می‌گردد.

این در حالی است که به دلیل ماهیت سیم کارت می توان آن را به صورت دیجیتال و بدون نیاز به پست نیز خریداری کرد و مالک آن شد.

یکی دیگر از تفاوت های سیم کارت نسبت به کالاهای دیگر این است که عدم اطمینان خاطر خریدار از شکل ظاهری و کیفیت محصول می‌تواند در خرید اینترنتی وی تاثیرگذار باشد اما سیم کارت به دلیل ماهیت خود از این قائده مستثنی است.

خرید سیم کارت به شیوه سنتی به این صورت است که افراد ابتدا می‌بایست به دفاتر و نمایندگی‌های موجود در سطح شهر مراجعه نمایند.

هر دفتر تعداد محدودی سیم کارت دارد و مشتری الزاماً در انتخاب خود می‌بایست به همین تعداد محدود بسنده نماید و یا در جستجوی سیم کارت ارزان و دلخواه خود از دفتری به دفتر دیگر برود.

خرید و فروش در وب سایت ها و نرم افزارهایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند نیز دارای محدودیت است.

چرا که بعد از جستجوی در لیست‌های سیم کارت و انتخاب شماره مورد نظر، تازه مرحله اصلی کار آغاز می‌شود و خریدار می‌بایست با فروشنده تماس گرفته و از موجودی یا عدم موجودی سیم کارت مطلع گردد.

از سوی دیگر اگر فروشنده و خریدار در شهرهای متفاوتی از یکدیگر باشند خریدار می‌بایست کیلومترها مسیر را طی کند تا به محل مورد نظر فروشنده برسد.

راه اندازی سامانه

یکی از اتفاق‌های خوب زندگی هوشمند، اضافه شدن سامانه‌ هوشمند خرید اینترنتی سیم کارت است؛ به کمک این سامانه‌، دیگر نیازی به مراجعه به دفاتر و نمایندگی ها برای خواندن لیست های کاغذی و یا تماس تلفنی برای استعلام محصول ندارید؛ چراکه در کمتر از ۱ دقیقه می‌توانید به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

استارتاپ سیم خان از سال ۹۶ با کسب مجوزهای مربوطه، وارد عرصه  شده است.

این پلتفرم، اولین و بزرگترین فروشگاه قانونی خرید و فروش آنلاین سیم کارت ایران است. هدف این استارتاپ حذف چند واسطه گری و تسهیل خرید و فروش سیم کارت است.

در این سیستم خریدار می‌تواند سیم کارت دلخواه خود را از میان هزاران سیم کارت رند و معمولی که توسط فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر آگهی شده‌اند انتخاب کرده و در همان لحظه با خرید سیم کارت مالک حقیقی آن گردد.

در این سامانه کلیه سیم کارت های اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل موجود است. فروشگاه ها این امکان را نیز برای کاربران فراهم کرده اند که سیم کارت های ۰۹۱۲کد ۱، ۲، ۳ و … را بتوانند به صورت نقد و اقساط خریداری نمایند.

فروشگاه های موجود در این سامانه همگی جزو نمایندگی های معتبر اپراتورها می باشند که در سطح کشور فعالیت دارند. در این سامانه فروشگاه ها نیز می توانند به صورت تک و عمده فروشی بین یکدیگر به خرید و فروش بپردازند. از امکاناتی که در اختیار فروشگاه ها قرارداده شده، تعیین قیمت و رزرو سیم کارت است.

خرید سیم کارت به صورت غیرحضوری و آنلاین در سیم خان

برای خرید آنلاین سیم کارت از سامانه سیم خان می‌بایست ابتدا ثبت نام نمایید.

بعد از دریافت نام کاربری و کلمه عبور وارد سامانه شده و سیم کارت دلخواه خود را از بین سیم کارت‌هایی که به صورت آنلاین آگهی شده‌اند جستجو نمایید.

بعد از پرداخت وجه، کد فعال سازی سیم کارت را همان لحظه دریافت خواهید نمود.

در آخر برای دریافت سیم کارت و فعال سازی آن می بایست به همراه اطلاعات دریافت شده یعنی شماره سیم کارت و کد فعال سازی آن و نیز کارت ملی معتبر خود به یکی از نمایندگی ها مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است در سیم کارت های همراه اول فرآیند دریافت سیم کارت و فعال سازی آن کاملاً رایگان است ولی در سیم کارت های ایرانسل و رایتل با توجه به نوسانات بازار مبلغی بین ۲ تا ۷ هزار تومان دریافت می گردد.

یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران در خریدهای اینترنتی اطمینان خاطر آنها از صحت محصول خریداری شده است.

یکی از ویژگی‌های مهم سیم خان، ضمانت خرید ۲۴ ساعته است. در این سامانه این امکان فراهم شده است که با آسودگی خاطر خرید خود را انجام دهید و در صورت بروز مشکل بتوانید در حساب کاربری خود به صورت سیستمی مشکل خود را اعلام نمایید. مشکلات اعلام شده از سوی خریداران در کمتر از چند دقیقه پاسخ داده می شود.

ثبت رایگان آگهی سیم کارت در سیم خان

یکی دیگر از اقداماتی که کاربران در سامانه سیم خان می‌توانند انجام دهند ثبت رایگان آگهی سیم کارت است.

اگر شماره ای برای فروش دارید می‌توانید آگهی فروش فوری سیم کارت دائمی و اعتباری خود را در سیم خان ثبت نمایید.

با آگهی سیم کارت خود در سیم خان دست واسطه‌ها را از فروش کوتاه کرده‌اید و سیم کارت خود را با بهترین قیمت ممکن به فروش خواهید رساند.

هم اینک می‌توانید با ورود به سامانه سیم خان، سیم کارت دلخواه خود را از میان هزاران سیم کارت دائمی و اعتباری جستجو و خرید نمایید. در زمان خرید با ثبت کد تخفیف simkhan98 از تخفیف ۱۰ درصدی بهره‌مند گردید.

پایان پیام

تبلیغ در گلونی

کد خبر : 148131 ساعت خبر : 4:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=148131
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات